Beantwoord

Kan niet bellen of gebeld worden sinds 22-11

  • 22 November 2019
  • 7 reacties
  • 343 Bekeken

Kan niet bellen of gebeld worden sinds 22-11 in omgeving Uden. Sms'en lukt wel. 

Mijn vrouw heeft exact hetzelfde probleem. Zie ook geen storingen gemeld. Iemand anders hier last van?

icon

Beste antwoord door Alexandra 25 November 2019, 12:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @tminus3

Welkom op onze Community! 

Ik heb de dekking ook even voor je gecontroleerd maar heb niets kunnen vinden waardoor jullie niet kunnen bellen. Wil je daarom even contact met ons opnemen? Dan kunnen we een aantal stappen met jullie doorlopen om te kijken waarom er niet gebeld kan worden. Bedankt alvast!

Groetjes, Alexandra

We konden beiden de volgende ochtend weer bellen en gebeld worden, dus ik weet niet wat het probleem was, maar het is opgelost.

Reputatie 3
Badge +7

Heb je nog iets bijzonders gedaan, of is het uit zichzelf opgelost @tminus3 ? Fijn in ieder geval dat het is opgelost!

Nope, niks voor gedaan. 's Morgens konden we allebei weer bellen.

Reputatie 2
Badge +8

@tminus3 fijn, veel plezier met je abonnement gewenst!

Ik trek toch maar weer aan de bel, aangezien zowel ik als mijn vrouw afgelopen week verschillende keren weer niet kunnen bellen of bereikbaar blijken. 

Ook nu wederom krijg ik en mijn vrouw geen beltoon bij het draaien van een nummer. En ben ik ook voor anderen niet bereikbaar.

Reputatie 2
Badge +8

Hi @tminus3, wat vervelend!

Kan je hierover contact met ons opnemen zodat we kunnen onderzoeken waarom je niet bereikbaar bent? 

Groetjes, Alexandra

Reageer