Skip to main content

Ik heb laatst een abbo genomen bij simpel en nu ben ik niet meer bereikbaar.

sommige nummers kunnen me wel bereiken want soms word ik gebeld maar voornamelijk ben ik niet bereikbaar.

zit is zeer onprettig want mijn werk kan mij nu ook niet bereiken.

ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart en ik heb niet be plafond bereikt en ik kan gewoon zelf bellen.

ik weet niet wat het is maar ik wil het opgelost hebben.

Je kunt het best even bellen met de klantenservice over dit probleem


Goedemorgen @Jenna Bom!

Het mag niet de bedoeling zijn dat je niet bereikbaar bent met ons abonnement!

Heb je al een kijkje in deze topic genomen? Daarmee kom je al een eind op weg namelijk. Indien je na het volgen van de verschillende stappen nog steeds verbindingsproblemen ervaart kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen zoals Karin aangeeft.

Groetjes,

Phil


Ik had twee abonnementen bij simpel met hetzelfde probleem.
Na uren uur met support te hebben gebeld en steeds opnieuw alle stappen doorlopen te hebben was het enige antwoord Simpel:
We kunnen dit niet oplossen, ga maar naar een andere provider

Stef.


Hi @stefan de west,

 

Wanneer wij de diensten die wij beloven te leveren niet kunnen leveren en er geen andere oplossing is, dan geven we je inderdaad de mogelijkheid om over te stappen. We zien je niet graag vertrekken, maar willen uiteraard wel dat je bereikbaar bent! 

 

Groetjes. Charlie

Simpel


Reageer