Skip to main content

Volgens Simpel ligt het probleem bij hun, Maar het gekke is je kan er op de website of in de Simpel app. niets over vinden…..  Zijn er mensen die hier iets van weten, ????????

 

Goedemiddag @larf,

 

Excuses voor de late reactie en jammer om te lezen dat je problemen ervaart met het abonnement. 
Ervaar je dit probleem nog steeds? En zo ja, speelt dit probleem zich af op één locatie, of op meerdere locaties?

Ik hoor graag van je.

 

Groet, Jahduar
Simpel


Ook ik ben sinds vrijdag vrijwel niet meer bereikbaar, soms komt er nog een telefoontje door, maar meestal krijgen bellers een boodschap te horen dat mijn nummer niet meer gebruikt kan worden.

SMS komt wel door, ook kan ik zelf bellen. Snap er ook niets van want klantenservice helpt niet en raad alleen aan om telefoon aan en af te zetten, of vliegmodus af en aan, maar dat helpt niet. Hoe nu verder. Graag hoor ik wat meer.


Ik merk ook dat ik niet gebeld kan worden door verschillende mensen. De telefoon gaat dan niet over bij mij, geen gemiste oproep SMS. Erg vervelend, wanneer komt er een melding dat ik kan volgen voor een oplossing?


Volgens Simpel ligt het probleem bij hun, Maar het gekke is je kan er op de website of in de Simpel app. niets over vinden…..  Zijn er mensen die hier iets van weten, ????????

 

Goedemiddag @larf,

 

Excuses voor de late reactie en jammer om te lezen dat je problemen ervaart met het abonnement. 
Ervaar je dit probleem nog steeds? En zo ja, speelt dit probleem zich af op één locatie, of op meerdere locaties?

Ik hoor graag van je.

 

Groet, Jahduar
Simpel

het probleem bij mij lijkt voorals opgelost te zijn,


Reageer