Skip to main content

klacht!

• December 29, 2025
  • 14 reacties
  • 223 Bekeken

Ik zit al 40 minuten te wachten aan de lijn bij de klantenservice en niemand neemt op. Hoe noem je het dan klantenservice???? Ik ben er echt klaar mee. Ik had een vraag over verlengen en zo te zien is mijn vraag beantwoord door het 40 minuten wachten! Verlengen? Dat wordt het niet na 40 minuten wachten en nogsteeds niemand aan de lijn krijgen. Bedankt!

14 reacties

• Auteur
  • Starter
  • December 29, 2025

1.5 uur later, nogsteeds niet opgenomen!!!!

• Superster
  • December 29, 2025

Wat is je vraag? 

• Lezer
  • December 30, 2025

Ja hier ook vandaag. Alle medewerkers in gesprek lijkt niet te kloppen. Niemand aanwezig. Doe  er wat aan en informeer beter. 

• Auteur
  • Starter
  • December 30, 2025

Ja hier ook vandaag. Alle medewerkers in gesprek lijkt niet te kloppen. Niemand aanwezig. Doe  er wat aan en informeer beter. 

Ja, weer gebeld vandaag en niemand neemt op

• Lezer
  • December 30, 2025

Ja zojuist weer geprobeerd. Zowel Engels, Nederlands, Nieuw abbonement etc niets werkt. Ik probeer een verlengaanbieding te krijgen omdat de standaard aanbieding op website beperkt is in vergelijking met overstappen maar dat gaat zo wel veel tijd kosten. 

• Auteur
  • Starter
  • December 30, 2025

Ja zojuist weer geprobeerd. Zowel Engels, Nederlands, Nieuw abbonement etc niets werkt. Ik probeer een verlengaanbieding te krijgen omdat de standaard aanbieding op website beperkt is in vergelijking met overstappen maar dat gaat zo wel veel tijd kosten. 

Ik wil precies dezelfde deal pakken toevallig. Maar ja, ze nemen niet op. Erg jammer.

• Lezer
  • January 1, 2026

Herkenbaar, gisteren ook meerdere keren 20 minuten gewacht om mijn abbonement op te zeggen, maar kom er niet doorheen. Echt niet meer van deze tijd om dit alleen telefonisch te kunnen doen, schandalig!

• Superster
  • January 1, 2026

Misschien maken jullie het te ingewikkeld voor jezelf? 

• Auteur
  • Starter
  • January 1, 2026

Hoe precies? 

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 5, 2026

Hoi, ​@Amr Ram 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat het frustrerend is als je de verlengaanbiedingen probeert te bekijken en niets lijkt te werken. Dat hoort natuurlijk gewoon goed te gaan.

De verlengaanbiedingen die je ziet in Mijn Simpel kunnen inderdaad verschillen van de acties voor nieuwe klanten op de website. Die twee staan los van elkaar. Normaal gesproken kun je jouw persoonlijke verlengaanbieding bekijken via de Mijn Simpel‑app of via de website wanneer je bent ingelogd.

Als het systeem bij jou niet goed laadt, kan het helpen om de app even opnieuw op te starten of via een andere browser in te loggen. Hopelijk lukt het daarmee.

Groet,
Raveena
Simpel

• Superster
  • January 7, 2026

Beste ​@Raveena 

Misschien maak je een inschattingsfout, heb je niet goed (genoeg) gelezen? Er zijn meerdere klachten qua bereikbaarheid telefonisch klantenservice ivm met opzeg wens en als (enige) optie bellen om op te zeggen. 

Beste ​@Amr Ram ​@Koen1976 ​@Davizzle  

Toen jullie het abonnement afsloten gingen jullie akkoord met de algemene voorwaarden, de tarieven vallen daar ook onder die op de site staan. Dat is ook een reden naast het lokkertje voor nieuwe klanten dat dit minder gunstig is voor bestaande klanten. 

Algemene voorwaarden. Lees aub paraaf 2.

Stap je bijvoorbeeld over met nummerbehoud voor de eindtijd van de minimale looptijd dienen de resterende kosten eerst afbetaald te worden. 

• Auteur
  • Starter
  • January 8, 2026

Hoi, ​@Amr Ram 

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat het frustrerend is als je de verlengaanbiedingen probeert te bekijken en niets lijkt te werken. Dat hoort natuurlijk gewoon goed te gaan.

De verlengaanbiedingen die je ziet in Mijn Simpel kunnen inderdaad verschillen van de acties voor nieuwe klanten op de website. Die twee staan los van elkaar. Normaal gesproken kun je jouw persoonlijke verlengaanbieding bekijken via de Mijn Simpel‑app of via de website wanneer je bent ingelogd.

Als het systeem bij jou niet goed laadt, kan het helpen om de app even opnieuw op te starten of via een andere browser in te loggen. Hopelijk lukt het daarmee.

Groet,
Raveena
Simpel

Mijn klacht ging dus helemaal niet abbonement verlengen, dat kan ik ook bespreken met iemand aan de telefoon. Maar niemand neemt de telefoon op. Ik dacht dat ik het best duidelijk schreef

• Superster
  • January 9, 2026

Mijn klacht ging dus helemaal niet abbonement verlengen, dat kan ik ook bespreken met iemand aan de telefoon. Maar niemand neemt de telefoon op. Ik dacht dat ik het best duidelijk schreef.

Eens ​@Amr Ram !

Maar misschien maak je het een beetje ingewikkeld?

Wat is je vraag? 

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • January 9, 2026

Hi ​@Amr Ram ,

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp je frustratie heel goed. Je klacht ging inderdaad niet over het verlengen van je abonnement, en het is natuurlijk vervelend dat je niemand aan de telefoon te pakken krijgt, terwijl je dit juist persoonlijk wilt bespreken.

Ik pak je melding hier verder voor je op, zodat je niet blijft hangen zonder antwoord. Laat me gerust weten wat er precies misgaat, dan kijk ik direct met je mee en zorgen we dat dit wordt opgelost.

Ik wens je een fijne dag verder!

Groet, 

Raveena

Simpel