Skip to main content

Beste,

 

Bij deze wil ik een officiele klacht indienen over Jennifer van de klantenservice Chat op Facebook.

Ik meld via Facebook Messenger voor de 2e keer dat ik thuis problemen heb met mijn bereik bij jullie.

Vorige keer heb ik de APN instellingen nagelopen en aangepast. Is er een nieuwe simkaart opgestuurd. 

En er zijn 3 abonnees met 3 verschillende toestellen die hetzelfde probleem ervaren. Vaak 0 streepjes. Dit weekend zelfs een paar keer dat ik alleen noodopropen kon doen. 

Dat gaat nu af en aan. Het ene moment van de dag lijkt het wel goed met 2 streepjes. En dan zakt het weer weg.

 

Nu wil jullie collega weer diezelfde stappen doorlopen. En als ik aangeef dat niet wens te doen en (sorry voor de woorden) aangeef dat ze niet dom 2x dezelfde vragen moet stellen. Verbreekt ze gewoon het gesprek.

Ik werk zelf ook op een klantenservice. En je mag wel aangeven wat je daarvan vindt. Maar een gesprek zomaar beëindigen terwijl ik je niet uitscheld of niet met ziektes smijt. Is echt een doodzonde!

 

Tevens wil ik nog steeds dat er iemand naar het netwerk gaat kijken om de problemen te analyseren. En vraag me alsjeblieft niet nogmaals naar de instellingen of om het in een andere telefoon te proberen. Dat is al gedaan! Dat heb ik Jennifer ook duidelijk proberen te maken.

 

Met Vriendelijke Groet,

 

Stefan van den Bosch

#simpel reageert nergens.

 

Erg slecht dit


#simpel reageert nergens.

 

Erg slecht dit

Helemaal met je eens ​@Stefan van den Bosch 

Al meer dan 14 dagen wordt nergens op gereageerd. Voor mij toont dit duidelijk dat er geen enkele sprake is van passie voor het werk in welke vorm dan ook. 


Goedemiddag ​@Stefan van den Bosch en ​@Snowboard en mijn oprechte excuses voor de verlate reactie!

Ik ben het voor je nagegaan en het blijkt dat de klacht via een ander kanaal voor je is opgepakt door mijn collega. Mocht je hierover nog vragen hebben ​@Stefan van den Bosch, dan kan je mij een privébericht sturen en dan help ik je graag verder. 

Het is uiteraard niet onze bedoeling om zo te laat te reageren op de berichten en wij zijn er hard mee bezig om dit aan te pakken. We waarderen je hulp en begrijpen je reacties hierover ​@Snowboard 

Groet, Chantal
Simpel


Reageer