Je wordt compleet opgelicht. Kreeg een sms dat mijn data op was. Dus ik zet mijn data direct uit. Staat er in de app dat ik 1.7GB over mijn bundel heen ben. 25Euro moet ik nu betalen. Complete oplichting. Ik zal waarschijnlijk deze maand mijn abonnement opzeggen, compleet achterlijk bedrag nadat ze mij oplichten met een veel te late sms
Hi
Wat jammer om te zien dat er extra kosten bij zijn gekomen! Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is. Simpel bied snelheden van maximaal 18MB per seconde, dat is 1GB per minuut. Hierdoor kan het verbruik sneller oplopen afhankelijk van wat er zich afspeelt op het toestel. Wij kunnen helaas ook nooit inzien welke app jouw Mb's verbruikt, dit mag helaas niet in verband met de privacywet. Ik denk natuurlijk wel graag met je mee om deze kosten te beperken.
Ben je bekend met ons plafond? Deze kan je instellen in de mijn Simpel app om extra kosten te blokkeren. Daarnaast kan ik je ook adviseren om een data manager te installeren deze mag wel bijhouden welke app hoeveel Mb's gebruikt. Zo kan je achteraf altijd nog nakijken welke app zoveel heeft verbruikt , hier kan je dan eventueel iets voor aanpassen ; )
Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag! Voor nu een fijne dag gewenst. Groet, Kelsey :)
Hi
Welk merk en type telefoon gebruik je?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.