Beantwoord

LG telefoon alleen onder voorwaarde bellen

  • 11 April 2022
  • 7 reacties
  • 140 Bekeken

Dag Simpel,

De laatste 2 a 3 maanden kan ik niet fastoenlijk bellen of gebeld worden. Af en toe kan ik alleen onder "voorwaarde"  bellen . Jullie netwerk is aangepast, 4G werkt wel gewoon.

 

Dit lijkt zeer op het probleem met de Samsung galaxy S8(+). Ik heb gelezen dat dit opgelost is.

Ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen?

Gr Jerome

 

 

icon

Beste antwoord door Charlie 12 April 2022, 15:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Jeromé123,

 

Allereerst welkom op onze community! 

 

Het probleem met de Samsung S8(+) is inderdaad opgelost. Echter is een LG een ander toestel en krijgen wij hier niet meer meldingen over binnen. Daarom wil ik je vragen dit stappenplan te doorlopen. Indien dit geen verbetering biedt, wil ik je vragen contact op te nemen met de klantenservice. Zodoende kunnen wij jouw abonnement erbij pakken en gezamenlijk op zoek naar een oplossing!

 

Groet, Charlie

Simpel

Hi Charlie,

 

Update:

Zojuist na het stappenplan gevolgt te hebben, de klantenservice gebeld. Helaas is er nog geen uitkomst gevonden er word er nog verder nagekeken. 

Je zegt dat er geen meldingen meer over LG zijn binnengekomen, ik hoop dat er voor mij ook een goede oplossing voor gevonden word. 

 

Groet, Jerome

 

Reputatie 6

Hi @Jeromé123  

Als ik je een advies zou mogen geven dan zou ik gewoon proberen met bijvoorbeeld een prepaid simkaart of een andere provider wel werkt met jouw telefoon.

Hi Snowboard,

Dat heb ik inderdaad geprobeerd, van de provider Vodafone werkt alles wel zo als het hoort. Dus zowel 4G, SMS en bellen. 

Groet, Jerome

 

 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Jeromé123,

 

Aan de hand van een aantal voorbeelden kunnen wij dit doorzetten voor onderzoek. Uit jouw bericht begrijp ik dat dit al is gedaan door collega's. 

 

Ik duim met je mee dat er snel een oplossing gevonden wordt en verneem het graag van je! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Met de Samsung 8 + is het ook nog niet helemaal op gelost kan nog steeds niet gebeld worden🥺

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Chiely Dierckxsens Vink,

 

Ik heb je hierover eerder al een privé bericht verstuurd en een voorstel gedaan. Ik verneem het graag van je.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer