De laatste 2 a 3 maanden kan ik niet fastoenlijk bellen of gebeld worden. Af en toe kan ik alleen onder "voorwaarde" bellen . Jullie netwerk is aangepast, 4G werkt wel gewoon.
Dit lijkt zeer op het probleem met de Samsung galaxy S8(+). Ik heb gelezen dat dit opgelost is.
Ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen?
Gr Jerome
Beste antwoord door Charlie
Hi @Jeromé123,
Allereerst welkom op onze community!
Het probleem met de Samsung S8(+) is inderdaad opgelost. Echter is een LG een ander toestel en krijgen wij hier niet meer meldingen over binnen. Daarom wil ik je vragen dit stappenplan te doorlopen. Indien dit geen verbetering biedt, wil ik je vragen contact op te nemen met de klantenservice. Zodoende kunnen wij jouw abonnement erbij pakken en gezamenlijk op zoek naar een oplossing!
Het probleem met de Samsung S8(+) is inderdaad opgelost. Echter is een LG een ander toestel en krijgen wij hier niet meer meldingen over binnen. Daarom wil ik je vragen dit stappenplan te doorlopen. Indien dit geen verbetering biedt, wil ik je vragen contact op te nemen met de klantenservice. Zodoende kunnen wij jouw abonnement erbij pakken en gezamenlijk op zoek naar een oplossing!
Als ik je een advies zou mogen geven dan zou ik gewoon proberen met bijvoorbeeld een prepaid simkaart of een andere provider wel werkt met jouw telefoon.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.