Skip to main content

Probeer verbinding te maken met een ander nummer van Simpel. Na één keer overgaan van de bel wordt de verbinding verbroken . Bellen van hetzelfde nummer via Whatsapp lukt wèl, met wifi in- en uitgeschakeld.

 

Een specifiek nummer. De eigenaar van dat nummer was met nummerbehoud overgestapt naar Simpel. Heb het probleem dmv trial and error opgelost. We hebben tenslotte beide onze contacten verwijderd en opnieuw ingevoerd. Toen werkte het weer.

De grap was dat de verbinding bij 4g en 5g niet werkte, maar de fouten niet identiek waren 

 

Heb ik dit weekend ook weer gehad.
Krijg dan alleen een melding, dat ik een oproep gemist heb.
 


Goedemiddag @Fawilly,

 

Begrijpelijk dat je dit navraagt en ik kan me voorstellen dat je dit zsm opgelost wil hebben.
Ervaar je dit probleem als je belt naar een specifiek telefoonnummer, of ook als je naar andere telefoonnummers belt?

 

Groet, Jahduar
Simpel


Een specifiek nummer. De eigenaar van dat nummer was met nummerbehoud overgestapt naar Simpel. Heb het probleem dmv trial and error opgelost. We hebben tenslotte beide onze contacten verwijderd en opnieuw ingevoerd. Toen werkte het weer.

De grap was dat de verbinding bij 4g en 5g niet werkte, maar de fouten niet identiek waren 


Hi @Fawilly,

 

Fijn om te lezen dat het probleem opgelost is!
Mocht je toch nog problemen ervaren, dan hoor ik graag van je, zodat we dit samen op kunnen lossen.

 

Groet, Jahduar
Simpel


Reageer