Skip to main content

wij zijn sinds een week verhuisd naar een woning in Ouddorp. mobiel bellen in huis voor mij niet mogelijk. Zelf heb ik een iphone 7 plus. mijn vrouw en dochter hebben een samsung telefoon met abonnement  ook bij jullie. zij moeten op de trap naar de eerste verdieping gaan zitten of op de slaapkamer of naar buiten lopen en zelfs dan valt het niet mee om een gesprek te voeren. ook als je dan een gesprek voert valt de ander of jijzelf iedere keer weg. gebeld worden kan al helemaal niet. de beller aan de andere kant krijgt de melding dat de telefoon niet bereikbaar is.

mijn telefoon geeft aan 4G totdat je wil bellen dan is de telefoon alleen nog maar aan het zoeken naar netwerk. Alles al geprobeerd opnieuw opstarten simkaart eruit. 

ik heb spijt van een 2 jarig contract wat ik heb afgesloten.

hoe kunnen we dit oplossen?

 

Hallo Arnold,

Dat is vervelend! Het kan maar goed zo zijn dat op jouw nieuwe adres minder dekking is dan op jouw oude adres.

Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice, om te kijken naar de dekking en de opties te bespreken. Je kan ons hier bereiken.

Groet, Sanne


Reageer