Skip to main content
Vraag

Niet meer bereikbaar + 5 andere mensen

• May 7, 2026
  • 0 reacties
  • 9 Bekeken

Sinds ongeveer een week hebben wij hier erg slecht bereik met Simpel en zijn we regelmatig niet bereikbaar. Ik krijg ook geen meldingen van gemiste oproepen of voicemail binnen.

Het gaat niet alleen om mij: ook 4 familieleden en zelfs de buurvrouw, allemaal met Simpel, hebben precies hetzelfde probleem in deze buurt. Daarom lijkt het mij sterk dat het aan mijn telefoon of simkaart ligt. We hebben een bedrijf en krijgen ook de terug koppeling van klanten dat we niet bereikbaar zijn op onze 06 nummers.

Op de dekkingskaart staat bovendien dat het bereik hier gewoon goed zou moeten zijn. Toch hebben wij allemaal problemen met bellen en bereikbaar zijn.

Ik heb inmiddels meerdere keren contact gehad met de klantenservice. Er is een sim-reset gedaan. Eerst werd aangegeven dat er meerdere meldingen uit deze omgeving waren binnengekomen, maar later zei de klantenservice juist dat er geen problemen bekend zijn. Ze vonden het ook vreemd dat ik aangaf dat inmiddels 6 mensen hier last hebben van slecht of geen bereik.

Vandaag weer gebeld met de klantenservice. Ze zouden testen of ik bereikbaar was door mij terug te bellen op mijn 06-nummer of eventueel via het thuisnummer. Uiteindelijk is er helemaal niet teruggebeld.

Via de telefonische klantenservice kom ik helaas niet verder. Zijn er hier mensen die dit herkennen of tips hebben? En is dit uiteindelijk opgelost? Op deze manier begin ik serieus te twijfelen of overstappen niet beter is.