Beantwoord

Noodnummer in display van telefoon geen bereik

  • 18 March 2020
  • 2 reacties
  • 384 Bekeken

Telkens ik word opgebeld of zelf bel word dit beëindigd na een minuutje en komt erop dat ik enkel noodnummer kan bellen, doch direkt daarna doet ie het weer noraal en komt simpel terug in linker hoek, hoe komt dit, 

icon

Beste antwoord door Joachiem 19 March 2020, 14:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Beste Caspo, fijn dat je ons hebt weten te vinden.

Heb je de tijd om de volgende stappen door te lopen?

1. Controleer https://www.simpel.nl/dekkingskaart-netwerk-simpel of er op dit moment een storing speelt.
2. Start je telefoon opnieuw op
3. Test de simkaart in een ander toestel
4. Stuur ons de volgende gegevens (niet ouder dan 2 dagen) ook al heb je service (bereik) of niet:Voorbeeld 1: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 2: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Voorbeeld 3: datum, tijdstip, telefoonnummer wat u belt of door gebeld wordt, provider van de andere persoon, postcode en foutmelding.
Merk & Type huidige toestel.
Merk & Type getest toestel.

En de uitslag aan mij door reactie op dit bericht of aan mijn collega door te geven via www.simpel.nl/contact?

4. is mogelijk. Je kunt de voorbeelden zelf genereren door ingaand of uitgaand een poging te doen. De pogingen kunnen door de technici gezien worden. Zonder deze informatie kan de technische dienst geen verder onderzoek uitvoeren.

Groetjes Joachiem

Reputatie 4
Badge +4

De symptomen lijken op een niet goed pakkende, of kapotte, sim-kaart. Probeer eens of je het probleem ook met een andere sim hebt. Of met dezelfde sim in een andere telefoon.

Reageer