Skip to main content

Goedemiddag  

 

Ik heb net een abonnement met nummerbehoud afgesloten voor mijn dochter en betaald. Ze heeft geen sms ontvangen voor een code. Ik kom er nu achter dat haar telefoonnummer niet meer werkt. Dus ze moet een nieuw telefoonnummer.  Kan dat nog geregeld worden?

 

Met vriendelijke groet, 

Annemiek Soepenberg 

https://www.simpel.nl/klantenservice

 

Neem even contact op met de klantenservice....Vanaf dit forum is dit niet te regelen...


Goedemiddag @AnnemiekLila,

Leuk dat je een abonnement voor je dochter bij ons hebt besteld, welkom!

Zoals @Karin303 aangeeft is het via de Community echter niet mogelijk om wijzigingen bij een abonnement of bestelling aan te brengen. Ik raad je aan om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen, dan kunnen we de nummerbehoudaanvraag annuleren en een nieuw telefoonnummer aan het abonnement toekennen.

Groetjes,

Phil

P.S. Thanks Karin voor je hulp! :grinning:


Ik heb contact gehad met de klantenservice.  Als het nummerbehoud niet kan krijgt ze automatisch een nieuw telefoonnummer.  Moet dus goedkomen. 


Reageer