Beantwoord

onbekend nummers geblokkeerd

  • 25 August 2020
  • 4 reacties
  • 465 Bekeken

Hi, al onbekende nummers zijn geblokkeerd voor mij terwijl mensen vanuit speciale instellingen gebruiken onbekend nummer om klanten te benaderen b.v. Ziekenhuis, belasting. Is er een optie om niet alle onbekende nummers te blokkeren? 

Ik heb daarnaast ook Automatische blokkade van kantoor nummers die mij niet kunnen bereiken.

 

Dus ik krijg voor al die bovengenoemde gevallen een voice mail berichtjes waarover iemand mij gebeld heeft. Voor het tweede geval kan ik nog terugbellen maar de eerste niet. Graag een reactie terug om hoe het opgelost kan worden. Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Snowboard 27 August 2020, 07:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Als je Android toestel hebt kun je onbekende nummers blokkeren of niet..…

Wil je dat onbekende nummers jou ook kunnen bellen dan moet je de functie blokkeren uitschakelen

Dankje Karin. Ik heb Iphone toestel,is er een mogelijk om onbekende nummers niet te laten blokkeren?

Reputatie 6
Badge +9

Dat zou ik niet weten,  maar kijk eens in de handleiding...misschien kan iemanrs hier je vraag beantwoorden

Reputatie 6

Normaal gesproken worden onbekende nummers niet geblokkeerd. Misschien heb je zoals @Karin303 aangaf de blokkering ingesteld. Dus de blokkering uitzetten. 

https://www.appletips.nl/anonieme-bellers-blokkeren-iphone/

Reageer