Beantwoord

Onbekende premium sms verstuurd terwijl premium sms staat uitgeschakeld. Hoe is dit mogelijk?

  • 4 August 2021
  • 1 reactie
  • 139 Bekeken

Kreeg zojuist de factuur met 4x een sms a 3 euro. Heb uitgezocht waar dit van is  Stichting het vergeten kind....nooit van gehoord....op de factuur staat 4x een sms verzonden op dezelfde dag en zelfde tijdstip. Het woord KIND moet sowieso in een sms dat heb ik niet ge smst en zeker niet 4x hetzelfde tijdstip en datum en mijn Premium sms staat uit  hoe is dit mogelijk? Ga het tot op de bodem uitzoeken 

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 August 2021, 09:09

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @Marijke Olijslager

Vervelend om te lezen dat je niets van dit sms bericht afweet. 

Simpel maakt gebruik van een uiterst nauwkeurig meet- en regelsysteem. Er is dan ook geen mogelijkheid aanwezig dat het verbruik niet zou kloppen. Is het mogelijk dat iemand anders vanaf jouw toestel naar het betreffende nummer heeft ge-sms't? 

Als de premium sms staat uitgeschakeld in Mijn Simpel dan wordt je overigens automatisch geblokkeerd voor deze dienst en is het niet mogelijk om naar betaalde nummers te sms’en. Het is raadzaam om dit even goed te checken in Mijn Simpel en anders even contact met ons op te nemen. Wij kijken dan graag met je mee. 

Groet, 

Lisa

Reageer