Beantwoord

onbeperkt achteraf bij bestellen bij 250MB abonnement

  • 2 August 2019
  • 5 reacties
  • 769 Bekeken

Wij zijn 2 maanden terug overgestapt van T-mobile naar Simpel en tot op heden gaat dat prima.
We hebben gekozen voor het 250 MB internet, met 500 sms'jes & 50 minuten bellen abonnement voor € Totaal per maand € 2,50. Ons abonnement loopt nog tot en met 19 juni 2021.


Nu ervaren we toch dat we meer bellen van mobiel naar mobiel en dat de kosten hierbij bij Simpel toch wel oplopen naar bijna 20 euro extra per maand. Om die reden willen wij gebruik maken van de optie;
'Ja, ik wil onbeperkt bellen voor € 1,50 per maand' maar als we dat willen selecteren moeten we ook onze bundel aanpassen en dan kost ons abonnement ineens € 3,50 per maand in plaats van € 2,50 euro per maand ?!


Wij willen gewoon ons abonnement behouden wat we hebben van € 2,50 maar wel aanvullen met het onbeperkt bellen voor € 1,50 per maand !

Graag een oplossing hiervoor.


icon

Beste antwoord door Sanne 5 August 2019, 12:24

Bekijk origineel

5 reacties

Nog een kleine aanvulling, de tarieven voor nieuwe klanten zijn nog exact hetzelfde als op het moment dat wij ons abonnement hebben afgesloten. Kortom, 250MB voor € 2,50 en mocht je daar onbeperkt bellen bij willen nemen dan kost dat € 1,50


Waarom de prijs van dit 250MB abonnement bij ons nu is gewijzigd naar € 3,50 bevreemd ons dan ook heel erg en klopt dan ook niet
Reputatie 3
Badge +7
Hoi!

Welkom op de Community

Je kan het abonnement altijd aanpassen, zowel omhoog als omlaag. Tijdens het wijzigen van jouw abonnement kan je kiezen uit de op dat moment geldende bundels. Onbeperkt bellen toevoegen is ook een wijziging, deze kan je doorvoeren door een nieuwe bundel te kiezen en daarbij onbeperkt bellen aan te vinken.

Bij het afsluiten van een nieuw abonnement en het verlengen van een bestaand abonnement kan je kiezen uit onze actiebundels. Wijzig je tussendoor het abonnement? Dan kan je kiezen uit al onze reguliere bundels. Op Mijn Simpel en op de website kan je alle reguliere bundels terugvinden.

Groet, Sanne
Ik zie nog geen juist antwoord op de gestelde vraag:
Voor zover ik het zie is het als volgt.....

Je kunt aan de 250mb abbo niet 1,50 onbeperkt toevoegen zonder een "hoger" abbo te kiezen.
Je moet dan een ander abbo kiezen nl die met 100 belminuten a 3,50

Kortom ipv 4,00 ga je 5,00 betalen

Klopt dit?
Reputatie 6
@Zofman
Bij een 2-jarig klopt het ja. Je vindt dat terug op de tarievenpagina..


Nieuwe abonnementen, contractverlengingen en wijzigen bundels
Ja, dan heb ik het goed begrepen. Net nieuw en net 3 uurtjes te laat om er achter te komen...
Jammer
Bedankt voor het antwoord!

Reageer