Beantwoord

Onbeperkt bellen en toch extra minuten voor 'gewone' nummers

  • 10 April 2020
  • 9 reacties
  • 844 Bekeken

Badge

Bij de uitleg van abonnement 4GB + onbeperkt bellen + 500 sms staat toch weer vermeld dat extra belminuten buiten de bundel in rekening worden gebracht.

Wat is de definitie van onbeperkt bellen bij dit contract?

icon

Beste antwoord door Karin303 10 April 2020, 17:43

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Buiten de bundelkosten zijn o.a. : vanuit Nederland naar buitenland bellen, bellen naar servicenummers,0900 nummers

Badge

Ik wil twee abonnementen afsluiten voor mijn kinderen. Ik wil absoluut niet geconfonteerd worden met extra kosten. Is dat mogelijk bij dit abonnement?

Badge

Is een Plafond instellen een garantie tegen extra kosten bij onbeperkt bellen of is dat juist niet nodig bij onbeperkt bellen?

Reputatie 6
Badge +9

Nee dat is voor bellen dan niet nodig, het kan wel handig zijn voor datagebruik dan

Badge

Kun je bij deze mogelijkheden van buitenland bellen, bellen naar servicenummers,0900 nummers ook uitzetten (bij kinderen)?

Kun je alleen met Plafond een begrenzing zetten op het data gebruik?

Geldt de 0,50 per abonnement voor bellen en data?

dank je.

Badge

Kun je ook een abonnement van 2,50 per maand afsluiten. Zodat je kosten 3,00 per maand zijn? Ik begrijp dat het plafond dan 10,00 is zodat je max 7,50 extra kosten in de maand hebt?

Reputatie 2
Badge +2

 

Reputatie 2
Badge +2

Bellen/sms naar het buitenland staat er niet bij.

Reputatie 2
Badge +2

Met een abonnement van 2,50 p/m met plafond van 10,- ziet het eruit als hieronder. Nog maximaal 7,50 aan extra kosten dus.

 

Reageer