Beantwoord

Onverstaanbare voicemail

  • 7 July 2020
  • 4 reacties
  • 356 Bekeken

Dag,

sinds een paar weken is mijn voicemail onverstaanbaar. Als ik de voicemail afluister, dan hoor ik eerst helemaal niets, en daarna veel gekraak met tussendoor een enkel verstaanbaar woord. Ook lijkt het alsof er een opname blijft hangen, het lijkt alsof iemand heel erg stottert, dus steeds hetzelfde geluid.

Zijn er meer mensen die dit meemaken? En wat is er aan te doen?

Bedankt voor jullie hulp!!

Hans

icon

Beste antwoord door Phil 7 July 2020, 13:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Hi Hans (@kir),

Welkom op onze Community!

Je kan in deze situatie testen of het helpt om je voicemail uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen via Mijn Simpel, hiermee reset je de voicemail namelijk. Let er wel op dat je bij dit proces eventuele opgeslagen berichten kwijtraakt. Mocht dat niet werken kan je als test je simkaart in een ander toestel uitproberen om te zien of je het daar ook op ervaart. Is dat laatste het geval dan vernemen we dat graag van je en moeten we verder kijken.

Groetjes,

Phil

Zelfde probleem. Beller klinkt als een haperende plaat en geeft bovendien aan niet het signaal (‘de piep') te krijgen om een boodschap in te spreken. 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @kir en @egeven!

Inmiddels is duidelijk geworden dat het hierbij om een tijdelijke storing ging. Per heden is de storing verholpen en kan de voicemail weer naar behoren gebruikt en afgeluisterd worden.

Excuses voor de ongemakken die jullie hebben ervaren!

Groetjes,

Phil

Dag Phil, ik hoop het echt! Dank voor je reactie. 

Reageer