Beantwoord

Opzeggen

  • 1 November 2020
  • 6 reacties
  • 4746 Bekeken

kan ik mijn abonnement opzeggen? en zo ja hoe met een geldbedrag? en is er een verandering met het overnemen van T-Mobile.

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 November 2020, 12:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Nee, dat kan niet. Zie bijvoorbeeld  https://community.simpel.nl/mijn-simpel-app-9/gijzelen-06-nummer-715

Goedemiddag @Friso Spaans , 

Wat jammer dat je het abonnement bij Simpel wil opzeggen. 

Vroegtijdig opzeggen is inderdaad niet mogelijk. Een abonnement kan je per de einddatum van het contract bij ons beëindigen.  
Deze voorgenomen overname heeft geen gevolgen voor je abonnement. Je abonnement en voorwaarden blijven ongewijzigd.

Voor meer informatie omtrent deze overname, verwijs ik je graag door naar deze link.

Groetjes,

Lisa

Badge +1

Ik wil mijn abonnement beeindigen

Simpel houdt klanten aan het lijntje als het gaat om esim mogelijk te maken. Al ruim 2 jaar worden dezelfde antwoorden gegeven op vragen over esim.

 

 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Egeleijnse-simpel,

 

Jammer om te lezen dat je het abonnement om deze reden wilt beëindigen! 

 

Per 1-3-2022 is er een wetswijziging geweest, waardoor het mogelijk is jouw telefoonnummer eerder mee te nemen naar een andere provider. Hierbij zijn er drie opties mogelijk:

  1. Je neemt het telefoonnummer mee naar de nieuwe provider door een bestelling te plaatsen met nummerbehoud. Je kiest hierbij voor de overstapdatum ‘Einde van het huidige contract'. Deze optie is enkel mogelijk vanaf 120 dagen voor het einde van het contract.
  2. Je neemt het telefoonnummer mee naar de nieuwe provider door een bestelling te plaatsen met nummerbehoud. Je koopt het abonnement bij Simpel dan af. Dit betreft de resterende maanden van het contract minus de BTW (21%).
  3. Je neemt het telefoonnummer mee naar de nieuwe provider door een bestelling te plaatsen met nummerbehoud en koppelt een nieuw telefoonnummer aan het abonnement van Simpel. Je hebt zo wel twee abonnementen lopen. 

 

Indien je het telefoonnummer niet wilt meenemen, kunnen wij het abonnement enkel beëindigen per de einddatum van het contract of met een maand opzegtermijn (wanneer de einddatum al verstreken is). 

 

Groet, Charlie

Simpel

als ik een prepaid nr aanvraag met nummerbehoud bij een andere provider  .ken ik dan mijn simonly afkopen bij jullie mijn abbo loopt tot 07-02 2023 mvg ben verschoor

Reputatie 3
Badge +8

Hi @bennie13,

 

Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij met je mee kunnen kijken. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer