Skip to main content

Ik heb al 2x een verzoek gedaan een einde contract in te dienen via het formulier van de website.

Helaas wordt er niet gereageerd door Simpel.

Telefonisch is de klantenservice al helemaal niet bereikbaar.(altijd druk …..)

Wat nu ?

 

Consumentenbond wellicht ?

Hi @Wout4515 

Wanneer het voor jou geen probleem is dan zou ik gewoon overstappen met nummerbehoud. Dan zegt de nieuwe provider het abonnement op. Eventueel resterende kosten/bedrag betaal je dan nog. 


@Wout4515 
Sterkte hiermee, ik zit ook met een helpdesk die niet meewerkt.
Consumentenbond is een goed idee.
 


Goedemiddag @Wout4515,

 

Excuses voor de late reactie. Het opzeggen van jouw abonnement zou inderdaad niet zo moeizaam moeten verlopen.
Ik maak dit graag vooralsnog voor je in orde. Zou je mij een privébericht kunnen sturen, zodat ik jouw abonnement erbij kan pakken?

Nogmaals excuses voor het ongemak en ik zie je bericht graag tegemoet.

@Erik6 ik heb je zojuist een privé-bericht gestuurd mbt jouw abonnement.

Groet, Jahduar
Simpel


Reageer