Skip to main content

Goedemorgen

 

Ik heb via mijn simpel heb ik de betaalde diensten aan gezet en al meer als 12 uur geleden maar kan deze nummers helaas nog steeds niet bellen. Weet iemand waarom??

 

Groeten

Hi @CGremonsteenbruggen,

Welkom op onze community!

Heb je het toestel na het verwerken van de wijziging herstart? En zo ja, heb je ook gecheckt of de optie niet geblokkeerd is via je toestel zelf? Het is ook de moeite waard om even naar je Plafond te kijken mits je die hebt ingesteld. Als je Plafond namelijk gelijk staat aan je vaste abonnementskosten dan voorkomt het Plafond dat je buitenbundelkosten kan maken en wordt een uitgaande oproep naar een betaald nummer geblokkeerd.

Heb je al het bovenstaande gecontroleerd en uitgesloten, dan wil ik je vragen om contact met ons op te nemen en kijken we samen naar de oplossing!

Groetjes,

Phil 


Reageer