Beantwoord

prepaid of abonnement?

  • 14 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Mijn schoonmoeder loopt telkens tegen het probleem aan dat haar nummer verloopt omdat ze haar nummer niet gebruikt en niet op hoeft te waarderen.

Als je een abonnement afsluit, is dan daarmee dit probleem verholpen? Blijft je nummer actief, ook al gebruik je het niet?

icon

Beste antwoord door Vaya_Con_Dios 14 oktober 2020, 12:00

Ja, zolang je netjes de abonnementskosten betaalt blijft het nummer actief.
Sluit een goedkoop abonnement af en je hebt er geen omkijken meer naar.

Ben zelf jaren geleden met een prepaid pakket begonnen en moest telkens geld bijstorten om het maar niet te laten verlopen. Mijn abonnement nu bij Simpel is per saldo goedkoper dan de eerdere prepaid kosten.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Ja, zolang je netjes de abonnementskosten betaalt blijft het nummer actief.
Sluit een goedkoop abonnement af en je hebt er geen omkijken meer naar.

Ben zelf jaren geleden met een prepaid pakket begonnen en moest telkens geld bijstorten om het maar niet te laten verlopen. Mijn abonnement nu bij Simpel is per saldo goedkoper dan de eerdere prepaid kosten.

Voor 4 euro kun je al onbeperkt bellen per maand , dus voor dat kleine bedrag zou ik het doen.

En je nummer verloopt ook niet zolang u maandelijks gewoon blijft betalen.

Badge

De vraagsteller heeft het over “ze haar nummer niet gebruikt”. Denkt niet dat ze op onbeperkt bellen zit te wachten. Zou kiezen voor € 3,50 p.m. voor 50 minuten (1 jaar), of € 2,50 p.m. (2 jarig contract).
Moet toegeven dat 50 minuten - minder dan een uur - wel erg weinig is. Bij de minste twijfel, volg het advies van Jacco.
Kosten over 2 jaar in totaal € 60,-, of € 96,-, plus eenmalig € 20,- administratiekosten.

Reageer