Skip to main content

Hallo, al wekenlang (+/- 6 weken) heb ik geen/slecht bereik.. in de tussentijd het advies gekregen om de simkaart te vervangen. Dit gedaan, helpt ook niet. Ik lees hier op de community meerdere berichten over geen/slecht bereik de afgelopen tijd. Kan dit opgelost worden?

Graag hoor ik! 

Goedemiddag Wilfred en dit duurt natuurlijk al veelste lang! 

Ik help je graag verder en ik zoek graag samen met je naar de oplossing.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen, zodat ik met je mee kan kijken? Je kan hierin je klantgegevens zetten en welk merk + type toestel gebruik je?

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groet, Chantal
Simpel


Ik heb precies hetzelfde probleem voor al bijna twee maanden denk ik. Ook een nieuwe simkaart aangeschaft en niets veranderd. Erg vervelend, aangezien ik inmiddels niet meer weet wat ik zelf kan doen.

Meerdere malen al met de klantenservice gebeld etc. En buiten dat heb ik kort daarvoor mijn contract verlengd voor 2 jaar, terwijl ik de vier jaar ervoor nooit eerder problemen heb gehad bij Simpel. 

Zie het graag opgelost!


Hi @ninagelein,

Ook dit hoort natuurlijk zo snel mogelijk opgelost te worden. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen, met hierin je klantgegevens en het merk + type toestel dat je gebruikt? Dan kan ik met je meekijken.

 

Groet, Chantal
Simpel


Ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen, want ik heb hier dus zelf ook (vaak) last van. Zouden eventuele bevindingen hier gedeeld kunnen worden zodat wij lezers er ook nog wat aan hebben?


Ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen, want ik heb hier dus zelf ook (vaak) last van. Zouden eventuele bevindingen hier gedeeld kunnen worden zodat wij lezers er ook nog wat aan hebben?

Goedenavond, Ik zou graag eventuele bevindingen willen delen met andere lezers maar het is helaas nog steeds niet opgelost.. Ik heb zojuist een nieuw topic geopend in de hoop dat er eindelijk wat opgelost wordt.


Reageer