Skip to main content

Ik vind dit een onpersoonlijk ongeregeld van de kast naar de muur sturend bedrijf en daarom wil mijn niet werkend abonnement per direct stopzetten en mijn geld terug

Jan Fokkema 

Hi ​@userjan 

Beste Jan, 

Wat werkt er precies niet bij je abonnement? En ik zou even het 06 nummer verwijderen vanwege privacyregels. 

Altijd voorzichtig zijn met het openbaar delen van persoonlijke gegevens.

Vervelend dat je minder goede ervaringen hebt met Simpel. Verder zou ik toch willen aanraden om contact op te nemen met de klantenservice.

Dus hier wordt ik ook van kastie naaar de muur gestuurd. Ik heb de klantenservice gebeld zijn niet aanwezig, dan heb ik een whatsupp gestuurd geen antwoord.

Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Dit staat letterlijk op de pagina van de link. 

Maar je geeft geen antwoord op wat ik je vraag. 

Succes! 

beste snowboard, is het mogelijk om het telefoonnr te verwijderen?

mvg Jan 

Jazeker, een medewerker van Simpel kan je daar nu verder mee helpen. 

Via de 3 puntjes rechtsonder in je openingspost kun je rapporteer selecteren en een melding doen. 

Belangrijke tip van mij om in gedachten te houden is dat de provider waarschijnlijk eerst met jou stappen wil doorlopen om een oplossing te vinden voor de problemen die je ondervind. 

Fijne avond nog!

Goedemiddag ​@userjan 

We helpen je graag verder! Omdat er op de Community geen persoonlijke gegevens gedeeld mogen worden, raden we je aan om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen we je beter en sneller van dienst zijn.

Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Via onderstaande link zie je alle contactmogelijkheden, inclusief de verwachte reactietijden:
🔗 https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

Fijne dag toegewenst! 

Groet, Renaat

Simpel

Hi ​@R.V 

Beste Renaat,

Wel lekker gemakkelijk om het beste antwoord knopje te kunnen kiezen. 😉🙂

Maar waarom laat je het 06 nummer staan in de openingspost? Ik ga ervan uit dat jij net als andere moderators, medewerkers beter weet dus verwacht een menselijk foutje. 😎

Goedemiddag ​@Snowboard 

Dank voor je bericht. Het is inderdaad goed mogelijk dat het de vorige keer niet goed is opgeslagen—dat kan zowel door een systeemfout als een menselijke fout komen, zoals je al zegt. Ik heb het 06 nummer nogmaals verwijderd, en zie dat het 06 nummer volledig weg is.

Groet,

Renaat

Simpel

Reageer