Ik vind dit een onpersoonlijk ongeregeld van de kast naar de muur sturend bedrijf en daarom wil mijn niet werkend abonnement per direct stopzetten en mijn geld terug
Jan Fokkema
Ik vind dit een onpersoonlijk ongeregeld van de kast naar de muur sturend bedrijf en daarom wil mijn niet werkend abonnement per direct stopzetten en mijn geld terug
Jan Fokkema
Beste antwoord door R.V
Goedemiddag
We helpen je graag verder! Omdat er op de Community geen persoonlijke gegevens gedeeld mogen worden, raden we je aan om rechtstreeks contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen we je beter en sneller van dienst zijn.
Je kunt ons op verschillende manieren bereiken. Via onderstaande link zie je alle contactmogelijkheden, inclusief de verwachte reactietijden:
🔗 https://www.simpel.nl/klantenservice/contact
Fijne dag toegewenst!
Groet, Renaat
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.