@Simpel; @Charlie,
¨
Bedankt voor je reactie.
Vervelend om te lezen dat de suggesties niet tot een oplossing leiden.
Zoals eerder aangegeven kan de betreffende afdeling geen afwijkingen of problemen vinden.
Wij kunnen je in dit geval dan ook geen andere oplossing aanbieden.
Ik wens je een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Donovan
Simpel¨
Hou eens op Simpel met dit soort non berichten.
Ieder mailtje van jullie zijde eindigt met een toon van ¨zoek het maar uit¨.
Zijn jullie nu wel of niet bezig om samen met Samsung een oplossing te zoeken voor de S8 en S8+ gebruikers van JULLIE netwerk?
Ik heb zojuist weer contact gehad met uw telefonische klantenservice.
EN ik ben weer erg onbeschoft te woord gestaan door Angelique.
Wat een drama!
Niet luisteren en maar blijven herhalen van woorden die geen antwoord zijn.
Niet te doen, haar heb ik eerder aan de telefoon gehad en daarover heb ik in deze draad al eerder over bericht.
Ik vind het ook steeds vervelender worden dat er na zo lang nog steeds geen oplossing is voor dit probleem.
Hoe lang gaat dit nog duren.
Krijg wel mailtjes om mijn abonnement te verlengen straks maar jullie begrijpen wel dat al dit niet opgelost Word ik genoodzaakt ben om een ander abonnement te nemen terwijl ik hiervoor tevreden was.
Ik begrijp wel dat het bij Samsung ligt maar ze verkopen nog wel deze telefoons. Ik heb deze vorig jaar mei gekocht.
Jullie hebben het ook over een compensatie hoe gaat dat eruit zien want ik neem aan dat jullie na dit er toch over nagedacht hebben.
Hi @Dorus en @Karin van Houten,
Ik begrijp zeker dat het erg vervelend is dat jullie niet bereikbaar zijn.
Net zoals jullie, willen wij dat je snel weer gebruik kunt maken van het abonnement. Echter zijn wij hierbij afhankelijk van Samsung, die het probleem onderzoekt. Op dit moment hebben zij hier nog geen oplossing voor en is er niet bekend hoe lang dit nog kan duren. Zodra hier meer over bekend is, zullen wij dit uiteraard communiceren.
De compensatie is afhankelijk van de duur en het abonnement. Daarom raad ik je aan contact op te nemen wanneer je abonnement weer werkzaam is, zodat wij kunnen nagaan welke compensatie er in jouw geval mogelijk is.
Nogmaals excuses voor het ongemak. Ik duim voor een snelle oplossing!
Groetjes, Charlie
Simpel
@Simpel
Is er nieuws te melden over de oplossing of een tijdpad zodat we meer vernemen?
Dit duurt veel te lang allemaal.
Jullie hebben dit topic als beantwoordt gezet maar daar kan ik me niet in vinden.
Hi @Dorus,
Erg veel problemen met de Samsung S8 (Plus) zijn er niet meer. Als deze er zijn, dan zijn deze er sporadisch. Vandaar dat het topic als beantwoordt staat.
Indien jij nog steeds problemen ervaart, raad ik je aan opnieuw contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen nagaan wat er voor jou mogelijk is.
Groet, Charlie
Simpel
Hi @Dorus,
Voor zover bekend is er nog geen oplossing voor het probleem gerelateerd aan de Samsung S8(+).
Dit is wat je zelf schreef ´n maand geleden.
En nu zou het opgelost zijn zonder dat bekend te maken bij al diegene die dat bij jullie hebben gemeld.
Ook hier in dit topic niet!
En dan een ¨Beste antwoord door Phil¨ als oplossing selecteren waarin geen oplossing staat!
Schandalig manier van doen.
Maar het probleem mijnheer dat is gebleven daar verandert een telefoontje aan Simpel niks aan.
Hi @Dorus
Zoals ik al eerder aangaf in mijn reactie in dat topic geloof ik niet dat het wordt opgelost door een update van Samsung, telefoons van 2017 worden niet meer geüpdatet.
Verder ben ik dezelfde mening toegedaan als u.
@Simpel
Je zou verwachten dat vragen van klanten een antwoord krijgen maar dat gebeurt niet zoals in dat topic. Ook zo vreemd als werkwijze.
@Simpel waarom wordt het antwoord niet geüpdatet in dit topic.
Ik vind het ook wel heel erg lang duren wat heb je aan een telefoon abbonement als je niet gebeld of bellen kan het is nu al een aardig tijdje zo wanneer word het echt opgelost?
Ik heb gisteren Simpel gebeld en deze bevestigde dat het probleem opgelost zou zijn.
Indien dat bij mij niet zo zou zijn moest ik Samsung maar weer bellen.
Het nummer moest ik zelf maar opzoeken want dat wist ze niet.
Uiteraard heb ik Samsung weer gebeld….. en wat denk je ………
De problemen met de S8 en S8+ toestellen, in combinatie met Simpel, liggen aan Simpel volgens Samsung.
De toestellen doen het immers wel met sim kaarten van andere providers.
Kastje naar de muur…..
@Simpel
Gaan jullie zo met alle klanten om die een S8 of S8+ hebben?
Is er nou niemand bij Simpel die dit coördineren kan?
Dat wil zeggen inventariseren welke klanten het betreft (mensen die zich gemeld hebben telefonisch, Whatsapp, Forum, whatever) en kan helpen dit debacle op te lossen.
Gebruik mij en m´n S8+ als proefkonijn, maakt mij niet uit, als het maar opgelost wordt.
Maar die radiostilte vanuit Simpel is gewoon onbeschoft.
Hi @Chiely Dierckxsens Vink en @Dorus,
Wat vervelend dat jullie nog steeds problemen ervaren!
Zoals eerder aangegeven, is het probleem voor zover bekend opgelost en komt dit nog sporadisch voor.
Om tot een oplossing te komen, heb ik jullie beide een privé bericht verstuurd. Kunnen jullie hierop antwoorden?
Groet, Charlie
Simpel
Hi @Dorus,
Om tot een oplossing te komen, heb ik jullie beide een privé bericht verstuurd. Kunnen jullie hierop antwoorden?
Groet, Charlie
Simpel
Je hebt er een terug.
Je schrijft het woord ¨oplossing¨ maar in je privé bericht schrijf je contract ontbinding.
Dat is misschien voor jullie de oplossing want jullie hebben dan een klager minder maar werkelijk dat kan toch niet als oplossing bestempeld worden.
Zeg eens eerlijk. is er wel echt een oplossing voor anderen of worden we voor de gek gehouden?
Indien er geen oplossing is of komt dan is dat jammer maar dan kunnen we met z´n allen verder.
Maar geef dat dan transparant aan.
Dank!
Ik denk ook niet dat dat de oplossing is als jullie het op gelost hebben waarom ben ik de enige met een Samsung s8+ waarbij de oplossing niet werkt ?
Hi @Dorus,
Om tot een oplossing te komen, heb ik jullie beide een privé bericht verstuurd. Kunnen jullie hierop antwoorden?
Groet, Charlie
Simpel
Je hebt er een terug.
Je schrijft het woord ¨oplossing¨ maar in je privé bericht schrijf je contract ontbinding.
Dat is misschien voor jullie de oplossing want jullie hebben dan een klager minder maar werkelijk dat kan toch niet als oplossing bestempeld worden.
Zeg eens eerlijk. is er wel echt een oplossing voor anderen of worden we voor de gek gehouden?
Indien er geen oplossing is of komt dan is dat jammer maar dan kunnen we met z´n allen verder.
Maar geef dat dan transparant aan.
Dank!
Helemaal mee eens
Hi @Dorus & @Chiely Dierckxsens Vink,
Zoals in het privé bericht aangegeven, is de issue vanuit onze kant opgelost. Daarom is er geen andere oplossing die ik jullie kan aanbieden, mochten de eerder benoemde tips niet helpen.
Zouden jullie op mijn privé bericht kunnen reageren en aangeven wat jullie zelf voorstellen?
Groet, Charlie
Simpel
Hallo
ik kwam op deze site omdat ik een oplossing zocht voor hetzelfde probleem
toevallig -of niet- is het m.i. ontstaan toen ik van Nederland naar Frankrijk reisde
Toen kon ik opeens niet gebeld worden, wel internetten en sms ontvangen en whatsappen natuurlijk;
teruggekomen in Nederland blijft het probleembestaan
ik heb een Samsung 8+ en een Vodafone abonnement het probleem bestaat sinds 20 mei nu
Vodafone en samsung site heeft ook geen oplossing
Simkaart werkt wel in nieuwere Samsungs 9+ bv, daarmee krijg ik wel signaal als ik wordt gebeld
de lijst van recente belcontacten vermeld geen ingekomen gekomen/gemiste nummers meer sinds 20 mei
ik kan we instellen dat mijn nummer bij geen bereik wordt doorgeschakeld naar een het nummer van mijn partners mobiel, via mijn partner hoor ik dan wie mij heeft geprobeerd te bereiken. (tijdelijke oplossing) en kan ik mijn eigen toestelling nog voor whats app internet gebruiken
Het ligt dus mogelijk bij Samsung, daar zoek ik volgende week contact mee, maar ik ben pessimistisch gezien jullie berichten
graag hoor ik als iemand een oplossing krijgt
groeten Kristine
Ik heb hetzelfde probleem, wat ontstaan is ergens afgelopen anderhalve week tijdens mijn verblijf in Bulgarije.
Met als verschil dat ik een Samsung A50 heb. Heb deze inmiddels een paar jaar, maar volgens mij gewoon nog een ondersteund toestel. Ik krijg nog regelmatig updates.
Ik kon vanuit Bulgarije zelf niet kunnen bellen naar Nederland, maar wel nog gebeld worden vanuit NL, maar ze moesten het een paar keer proberen.
Nu ben ik terug in NL en kan ik niet bellen naar NLse nummers of gebeld worden?!??!
Internet werkt wel.
Wat is er aan de hand?
Ik las in een andere topic dat iemand ook een probleem heeft vanuit Denemarken.
Goedemiddag @Samm,
Wat vervelend dat je problemen ervaart met het bellen en gebeld worden!
Jouw situatie klinkt niet gerelateerd aan de problemen die andere personen in dit topic ervaren/ervaarden. Daarom wil ik je vragen contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij een aantal stappen met je kunnen doorlopen.
Hopelijk zijn de problemen snel opgelost!
Groet, Charlie
Simpel
hallo zie mijn bericht 26 dagen geleden alles feed het , ik kon alleen niet gebeld worden : kristine
ik heb dit onderstaande net naar vodofonecommunity gestuurd :
Het lijkt een klein wonder:
ik had nog niet de tijd om alles op een ander mobiel over te zetten, dus gebruikte nog oude mobiel , met doorschakeling naar mijn mans toestel als mijn nummer niet bereikbaar was
27 juni had mijn nummer kennelijk opeens weer bereik en werd ik opeens weer gewoon gebeld om mijn eigen Samsung S8+ !
Sindsdien kan ik weer gebeld worden.
Dit is precies een maand nadat het bereik uitviel (vrijdag 27 mei ,mijn reisdag via Belgie naar Frankrijk)
De 26e juni was ik toevallig (?) ook naar Belgie op en neer geweest, voor zover ik weet heeft niemand mij toen proberen te bereiken , ik heb zelf gebeld vanuit Belgie naar Nederland op de 26e. Ik ben vaker in Juni in Belgie geweest maar heb toen mogelijk niet gebeld
Ik kan me niet herinneren 26e/27e juni iets aan instellingen gewijzigd te hebben en er is ook geen nieuwe update vanuit Samsung gekomen.
1/Misschien heb jij een verklaring voor dit raadsel?
====
misschien jullie?
groeten Kristine