Beantwoord

Sim week geleden geactiveerd, kan niet bellen

  • 11 april 2019
  • 1 reactie
  • 753 Bekeken

Ik heb een week geleden mijn Sim geactiveerd en kom er nu pas achter dat ik niet kan bellen of gebeld kan worden. Als ik inlog op mijn Simpel staat dat de Sim geactiveerd is. Wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Ilan 15 april 2019, 11:34

Hallo Christel,
Welkom op onze community!
Wat vervelend dat je niet kunt bellen.

Heb je je simkaart ook in een ander toestel geprobeerd?
Als je dan wel kunt bellen dan is er wellicht iets met je telefoon aan de hand, mocht het nog niet werken dan adviseer ik je om contact met onze klantenservice op te nemen. Dit omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan.
Je kunt ons hier bereiken. Wij kunnen dan samen kijken wat er aan de hand is en of de instellingen goed staan.

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7
Hallo Christel,
Welkom op onze community!
Wat vervelend dat je niet kunt bellen.

Heb je je simkaart ook in een ander toestel geprobeerd?
Als je dan wel kunt bellen dan is er wellicht iets met je telefoon aan de hand, mocht het nog niet werken dan adviseer ik je om contact met onze klantenservice op te nemen. Dit omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan.
Je kunt ons hier bereiken. Wij kunnen dan samen kijken wat er aan de hand is en of de instellingen goed staan.

Groet,
Ilan

Reageer