Skip to main content

Hoi community leden. 
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik had mijn telefoon uitgezet omdat ik bijna geen batterij meer had.

Nadat ik mijn telefoon weer had geactiveerd vroeg deze om de simcode. 

Jullie raden het al, simcode vergeten en aangezien ik op dit moment in het buitenland ben, Spanje heb ik de simcode ook niet bijdehand.

Na 2 pogingen, dacht dat ik het wist, heb ik nu nog één poging over. 
Als de 3e poging ook verkeerd is wat kan/moet ik dan doen?

Wordt dan de pukcode gevraagd? Zou mooi zijn want die heb ik wel kunnen vinden op mijn simpel!

Zou mooi zijn als iemand mij zou kunnen helpen!

Alvast bedankt!

Dinand
 

Hi ​@Ddebok2 

Beste Dinand. 

Wanneer je 3 x een verkeerde sim pincode hebt ingevuld dan wordt de simkaart geblokkeerd.

Deze blokkade kun je verwijderen via de pukcode die in jouw Mijn Simpel (app) staat, instellingen, Sim en instellingen.

Ook op te vragen via MijnSimpel.nl/login

Daarna een nieuwe sim pincode kiezen, (* toegevoegd * invullen, bevestigen) en deze goed voor jezelf bewaren, opschrijven. 

Succes! 


Toppie, bedankt snowboard!!!!!


Hi ​@Ddebok2

   Verwijderd. 


Reageer