Klaar met Simpel ! Geen of slecht bereik in huis, geen gemiste oproepen, geen vioicemails. Sinds een paar dagen als ik wel gebeld kan worden, is het soms slecht te verstaan. Het ligt nooit aan Simpel want de dekking is goed…. Heb al contact gehad met de klantenservice, heb mijn simkaart in een ander toestel gehad, met mijn toestel is niets mis. Ik moest bijhouden wie mij dan gebeld had en van welke provider en dan binnen 48 uur, vrij lastig als je geen gemiste oproepen krijgt! De meeste komen van mijn man en die heeft ook Simpel. Het lastige is dat het niet altijd is, soms gaat het weken lang goed en tegenwoordig bel je ook minder door Whatsapp etc. echter wil je wel als het nodig is gewoon gebeld kunnen worden. Ik heb op eigen kosten een nieuwe simkaart aangeschaft, dat maakt ook geen verschil. Het beste netwerk van Nederland echter merk ik daar weinig van. Met KPN nooit problemen gehad. Simpel het kost niets maar is ook niets! Het liefste zou ik mijn abonnement willen opzeggen, echter ik vrees dat ik er nog ruim een jaar aan vast zit....
Beste antwoord door Ilan
Bekijk origineel