Beantwoord

Simpel van Simpel

  • 20 February 2020
  • 2 reacties
  • 210 Bekeken

Badge

Klaar met Simpel ! Geen of slecht bereik in huis, geen gemiste oproepen, geen vioicemails. Sinds een paar dagen als ik wel gebeld kan worden, is het soms slecht te verstaan. Het ligt nooit aan Simpel want de dekking is goed…. Heb al contact gehad met de klantenservice, heb mijn simkaart in een ander toestel gehad, met mijn toestel is niets mis. Ik moest bijhouden wie mij dan gebeld had en van welke provider en dan binnen 48 uur, vrij lastig als je geen gemiste oproepen krijgt! De meeste komen van mijn man en die heeft ook Simpel. Het lastige is dat het niet altijd is, soms gaat het weken lang goed en tegenwoordig bel je ook minder door Whatsapp etc. echter wil je wel als het nodig is gewoon gebeld kunnen worden. Ik heb op eigen kosten een nieuwe simkaart aangeschaft, dat maakt ook geen verschil. Het beste netwerk van Nederland echter merk ik daar weinig van. Met KPN nooit problemen gehad. Simpel het kost niets maar is ook niets! Het liefste zou ik mijn abonnement willen opzeggen, echter ik vrees dat ik er nog ruim een jaar aan vast zit....

icon

Beste antwoord door Ilan 20 February 2020, 16:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

De eenvoudige oplossing zou kunnen zijn de abonnementskosten zo laag mogelijk zetten zolang het abonnement loopt en kijken of een ander netwerk voor jou een betere keuze is.

Reputatie 3
Badge +8

Hi Annette,
Welkom op de community ondanks je ervaringen met Simpel.

Ik kan je frustratie begrijpen. Je wilt natuurlijk bereikbaar zijn en kunnen bellen met je abonnement.
Graag help ik je persoonlijk verder. Omdat ik niet bij je persoonlijke gegevens kan, wil ik je graag verzoeken om mij in een privébericht je mobiele nummer door te geven zodat ik je kan terugbellen en je kan helpen met je klacht.

 

Groetjes,

Ilan

Reageer