Beantwoord

Slagboombediening werkt niet met Simpel abonnement

  • 18 May 2024
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

wat info over deze functie :  • Bepaalde nummers worden niet herkend door het systeem
 • Als uw eigen netwerkprovider niet toestaat dat u internationale nummers of Franse
 telefoonnummers belt, werkt deze functie mogelijk niet. Neem contact met hen op om dit
 te veranderen
 • Als u een "secundaire" netwerk-SIM-provider gebruikt, zoals Simpel, Ben, Lebara,
 HollandsNieuwe, Simyo, Youfone of Budget Mobiel etc., werkt de functie mogelijk niet.
 Neemcontact met hen op om dit op te lossen

icon

Beste antwoord door Jahduar 27 May 2024, 14:16

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Goedemiddag @a.p.vanderlijn,

 

Wat een vervelende situatie en ik kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten! Is het mogelijk dat je telefonisch contact met ons kan opnemen op 088-1005757? Op werkdagen zijn we bereikbaar van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.  

Ik kan je aanraden, voordat je contact op neemt, de volgende stappen te volgen: 

1. Je plaatst je simkaart in een ander simlockvrij toestel. Ervaar je dezelfde problemen?  

Zo nee:  

Dan is het probleem toestel gerelateerd en kan je contact opnemen met de aanbieder waar je het toestel gekocht hebt of de handleiding van het toestel raadplegen. 

Zo ja: 

Wij hebben vervolgens 3 voorbeelden nodig, dit zijn drie telefoongesprekken waarbij het misgaat en deze pogingen mogen niet ouder zijn dan 48 uur wanneer je deze aan ons doorgeeft. Je geeft de volgende details door van 3 pogingen:  

- De datum + tijdstip. 

- De postcode + huisnummer waar je je op dat moment bevindt. 

- Het nummer van de andere partij die je belde of die jou belde + de foutmelding.  

- Het merk en type toestel dat je gebruikt. 

Aan de hand van deze voorbeelden kunnen we een onderzoek voor je opstarten.

Ik hoop dat je snel geen problemen meer ervaart en ik wens je een fijne dag toe! 

 

Groet, Jahduar

Simpel

 

Dag,

 

Probleem Is opgelost door de hulp van Maria van Simpel. Telefonisch.

 

Erg goed!

 

Gr. Bram

 

Dag,

 

Probleem Is opgelost door de hulp van Maria van Simpel. Telefonisch.

 

Erg goed!

 

Gr. Bram

Badge +3

Hallo @a.p.vanderlijn,

 

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost en het compliment aan Maria, zal ik zeker doorgeven!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan verneem ik dit natuurlijk graag.

Verder wens ik je nog een fijne dag toe!

 

Groet, Jahduar

Simpel

Reageer