Zowel als ik zelf bel, als wanneer ik gebeld word, komt een verbinding pas na lange tijd tot stand.
Bel ik, dan zie ik op het scherm wel het hoorntje knipperen, maar je hoort helemaal niets.
Ook Beller ervaart als die belt hetzelfde
Zowel als ik zelf bel, als wanneer ik gebeld word, komt een verbinding pas na lange tijd tot stand.
Bel ik, dan zie ik op het scherm wel het hoorntje knipperen, maar je hoort helemaal niets.
Ook Beller ervaart als die belt hetzelfde
Hi
Balen dat je problemen ervaart op ons netwerk.
Heb je de dekkingskaart al geraadpleegd? Via onze dekkingskaart bekijk je namelijk eenvoudig de dekking van ons netwerk bij jou in de buurt. Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. De kleur blauw geeft uitstekende dekking binnen-en buitenshuis aan. De kleurvariaties daartussen geven aan hoe je bereik binnen en buiten is.
Mocht er niets te zien zijn op de dekkingskaart, dan zou het eventueel aan de simkaart of het toestel kunnen liggen. Om dit te controleren dien je de simkaart in een ander toestel te testen. Als de simkaart in het andere toestel wel naar behoren werkt, dan ligt dit hoogstwaarschijnlijk aan het toestel zelf. Ik adviseer je dan om dit na te laten kijken bij de leverancier van het toestel.
Als de simkaart in het andere toestel niet werkt, dan ligt dit waarschijnlijk aan ons netwerk of de simkaart. Hiervoor wil ik je dan vragen om contact met ons op te nemen, zodat er een onderzoek kan worden gestart door de specialist.
Groet,
Lisa
Dank je Lisa,
Ik ga hiermee aan de slag. Op een ander toestel met zelfde soort kaart van Simpel speelt dit niet, dus ik veronderstel dat het óf aan dit ene toestel ligt óf aan de kaart in dat toestel.
We gaan het uitproberen.
Hallo
Ik zou toch even een genoemde kruistest doen indien mogelijk als extra controle want dat lees ik niet in je reactie.
Dat bedoelde ik met “ik ga hiermee aan de slag”.
Moet daar alleen een momentje voor zien te vinden…….
Okee, duidelijk. Een kleine tip wil ik nog even geven. De simkaart een kleine 20 minuten uit de telefoon laten wil nog wel eens helpen. En elke dag een tijd lang, ook een 20 minuten uit hebben staan is over het algemeen goed te noemen mocht dit niet gebeuren. Geeft een soort reset van de telefoon.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.