Skip to main content

Is het mogelijk om je abonnement tussentijds op te zeggen? Zowel thuis als op mijn werk is het bereik  belabberd. Ik heb dus niets aan mijn abonnement en wil overstappen naar een andere provider. Maar ik wil mijn nummer ook behouden. Wat te doen?

Je kunt een abonnement niet opzeggen  tussendoor.Je kunt wel de klantenservice bellen en samen met hen kijken of er iets te doen valt aan dat slechte bereik.


Hi @chrishoek67,

Allereerst welkom op onze Community!

Vervelend dat je slecht bereik ervaart. In deze topic wordt dit ook aangekaart en aangegeven wat je zelf kan doen. Je kan uiteraard ook zelf op een gewenst moment contact opnemen met onze klantenservice hierover.

Groetjes,

Houssam

 


Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal nog eens met de klantenservice bellen.

Maar eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in. Iedereen in onze regio (FR) klaagt over de slechte dekking van het T-Mobile netwerk. Vooral binnenshuis. 

Mvg Christiaan


Reageer