Beantwoord

slecht bereik Arnhem


Badge

Worden meer mensen er niet goed van dat het bereik slecht is (1 streepje) gesprekken wegvallen, mensen je niet kunnen horen. Wij hebben met 2 telefoons dit probleem

allebei ons abonnement verlengd en daar begon de ellende 

mb’s veel meer verbruikt en heel slecht belbereik

toen maar gebeld met simpel en dan krijg je het geijkte antwoord

je niet testen met een andere telefoon net of iedereen er meerdere heeft liggen

dan merk waarmee je belt en het merk van de testtelefoon

datum en tijd waarop het gebeurd en met wie je belde postcode en foutmelding

wat is dit voor een gezeur

simpel levert momenteel geen goed netwerk. Schande dus kom niet met een standaard antwoord

2 mensen onafhankelijk van elkaar problemen op verschillende adressen

conclusie simpel levert wanprestatie. Makkelijk als je klant net voor 2 jaar zijn abonnement heeft verlengd. Schande

icon

Beste antwoord door josb 25 July 2022, 16:59

Bekijk origineel

11 reacties

Badge

Ben via tele2 er achter gekomen (omdat ook mijn buurvrouw geen bereik had) en wij beiden op het t-mobile netwerk zitten, dat er een flat wordt afgebroken waar een mast op stond en daar een tijdelijke mast is geplaatst die niet goed werkt maar dat er aan gewerkt wordt en dat engineers er naar kijken.

waarom kan simpel dit antwoord niet geven of is dit te simpel!!!!!🥵🥵🥵🥵🥵

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Cats,

 

Vervelend om te lezen dat je problemen met het netwerk ervaart! 

 

Het antwoord dat Tele2 heeft gegeven, was/is bij ons niet bekend. Daarom volgen wij een stappenplan, waarna een onderzoek volgt. Daarvoor hebben wij inderdaad specifieke voorbeelden en gegevens voor nodig.

Hoe meer meldingen wij doorgeven, hoe meer prioriteit hieraan gegeven wordt. Ik raad je daarom aan opnieuw contact op te nemen met de klantenservice om de gegevens voor het onderzoek door te geven.

 

Groet, Charlie

Simpel

Badge

Helaas weer het geijkte antwoord helaas

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Cats,

 

Naar welk antwoord ben je op zoek?

Er is op dit moment niks bekend bij ons qua slecht werkend netwerk rondom Arnhem Noord. Ik kan daarom niet anders dan je te vragen de stappen te doorlopen voor het onderzoek. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Badge

Er is een mast afgebroken op een flat naast ons gebouw. Er is een noodmast neergezet en die werkt niet goed.

mijn buurvrouw heeft tele2 en de zelfde problemen als wij

tele2 wist er van want er waren meer mensen die problemen hadden

helaas simpel weet er niets van en dit is waardeloos als je van je mobiel afhankelijk bent

je collega heeft al wat geholpen maar het is waardeloos dat je zoveel moeite moet doen om door dat stappenplan te komen.

Ik heb echt de mobiel hard nodig en helaas net mijn contract verlengd.

ben jaren tevreden en nu ellende

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Cats,

 

Ik snap dat het erg vervelend is dat er problemen spelen! 

Zoals eerder aangegeven, is dit bij ons niet bekend. Mochten wij hier meer prioriteit aan willen geven, dan doen wij dit door het stappenplan te doorlopen en het onderzoek te starten. 

Wij willen er in ieder geval alles aan doen dit zo snel mogelijk te verhelpen! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Klinkt als dat de bal bij de klant neer gelegd wordt ipv dat de leverancier een (technisch)onderzoek start. 

Badge

Klopt Josje honderd meter de wijk uit en prima bereik maar ligt toch aan de klant

Badge

Ben nu ergens anders in Arnhem prima bereik. Dus ligt niet aan mijn Sim kaart maar aan de mast die verwijderd is.

 

fijn dat testen toch de bal is aan de klant


doe je werk

Badge

Ter info simpel dit kreeg ik van de agentschap telecom

 

Dekkingseis en snelheidsverplichting
Vanaf eind juli 2022 geldt voor de vergunningen in de 700 MHz-band voor mobiele communicatie buitenshuis een dekkingseis en snelheidsverplichting. Dit betekent dat de mobiele operators ervoor moeten zorgen dat tenminste 98% van de oppervlakte van elke Nederlandse gemeente buitenshuis mobiele dekking verzorgen met een minimumsnelheid van 8 Megabit per seconde (Mbps). Ik stuur uw signaal door naar Agentschap Telecom, de toezichthouder op deze eis. 

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag allemaal!

Inmiddels heb ik contact gehad met @Cats om haar melding intern te melden zodat het probleem sneller verholpen kan worden. Andere mensen die nog problemen ervaren in Arnhem Noord wil ik vragen contact met ons op te nemen zodat ook met jullie naar de situatie kunnen kijken.

Groetjes, Janine

Simpel

Reageer