In mijn woonplaats Delft is mijn ontvangst prima. Maar als wij op de camping zijn op Goeree Overflakkee dichtbij Dirksland heb ik nauwelijks ontvangst. Ik heb al jaren Simpel en de ontvangst was op de camping altijd redelijk. Dit jaar dus niet en dat is bijzonder vervelend. Stel dat er een noodsituatie is, dan kan ik mogelijk niet eens 112 bereiken.
Zijn er zendmasten uitgeschakeld in deze omgeving?
Beste antwoord door Phil
Hi @wimwes!
Goed dat je aangeeft dat je op de camping verminderd bereik ervaart.
Heb je de dekking/het bereik eventueel al nagelopen via onze dekkingskaart? Daar kan je zien of het bereik naar behoren is of dat er bijvoorbeeld mogelijk werkzaamheden plaatsvinden die van invloed zijn op het bereik.
Overigens is het alarmnummer nagenoeg altijd bereikbaar, zelfs wanneer je simkaart bijvoorbeeld nog vergrendeld is. Op deze pagina van de Rijksoverheid vindt je meer informatie m.b.t. de bereikbaarheid van het alarmnummer alsook een aantal handige tips.
Goed dat je aangeeft dat je op de camping verminderd bereik ervaart.
Heb je de dekking/het bereik eventueel al nagelopen via onze dekkingskaart? Daar kan je zien of het bereik naar behoren is of dat er bijvoorbeeld mogelijk werkzaamheden plaatsvinden die van invloed zijn op het bereik.
Overigens is het alarmnummer nagenoeg altijd bereikbaar, zelfs wanneer je simkaart bijvoorbeeld nog vergrendeld is. Op deze pagina van de Rijksoverheid vindt je meer informatie m.b.t. de bereikbaarheid van het alarmnummer alsook een aantal handige tips.
Beste Phil. Bedankt voor je reactie. Ik heb op de kaart gekeken, die geeft goede ontvangst binnen en buiten. Zoals ik al schreef was dit altijd goed. Dit jaar is de ontvangst binnen onmogelijk en buiten slecht. De ontvangst indicator geeft 0 tot hoogstens 1 streepje.
Het lijkt wel of er een zendmast is uitgevallen. De camping is buitengebied in een fruitkwekerij. Geen storende bebouwing.
@wimwes hoe is de ervaring van andere campinggasten met hun mobiele telefoon? Lijkt me goed om dat eens een beetje na te vragen, mocht dat nog niet gedaan zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.