Beantwoord

Slecht mobiel bereik opvangen door Wifi.

  • 22 October 2019
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Beste klantenservice. 

Al enige tijd geleden wonen we in een nieuwbouwwoning waarbij de isolatie zo voortreffelijk is dat we geen mobiel ontvangst hebben in onze woning. We zijn met het gezin genoodzaakt om bij het raam / buiten te gaan staan om fatsoenlijk te kunnen bellen. 

Zelf heb ik een iPhone en zie ik dat er een instelling is (die ik heb aangezet) om het mogelijk te maken om te bellen via Wifi. Deze heb ik gevonden onder:

Instellingen → Mobiel netwerk → Bellen via wifi (aan)

Ondanks dat die instelling aangevinkt staat, blijkt het signaal nog steeds niet worden opgepakt en is het nog steeds onmogelijk om te bellen via Wifi. Het is voor mij noodzakelijk om alleen maar te kunnen bellen via de mobiele provider, en niet bijvoorbeeld WhatsApp.

Graag verneem ik van u:

  1. Hoe kan ik zien dat het Wifi signaal mijn mobiel netwerk oppakt. 
  2. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het wifi signaal überhaupt mijn mobiel netwerk overneemt?

Ik heb al reeds contact opgenomen met mijn internetprovider, deze hebben reeds vermeld dat ik bij de telefoonprovider moet aankloppen. 

Ik dank u alvast hartelijk voor uw tijd, 

Met vriendelijke groet, 

Bram

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door nicobras 22 October 2019, 10:28

Bekijk origineel

4 reacties

Badge

Beste Bram, deze vraag was al gesteld en men “werkt er aan”.. geduld dus!🤔

 

Beste judith,
 

Toen stond er nog niet specifiek in vermeld dat de functie aanwezig was binnen de software van de telefoon. 
 

U heeft bij toeval ook geen indicatie wanneer dit door jullie wordt aangeboden? 
 

Alvast bedankt! 

Badge

Hallo Bram, deze reactie kwam van mij persoonlijk omdat jou vraag/topic in mijn mailbox komt.. Heb daarom de correspondentie van Judith even “geleend”. Voor vragen toch naar de Simpel hulplijn, denk ik. Groet Nico

Reputatie 2
Badge +8

@nicobras bedankt voor je reactie!

@Bram Th. er is inderdaad nog geen indicatie wanneer we dit gaan aanbieden jammer genoeg. Zodra dit er wel is vind je het terug op onze website.

Groetjes, Alexandra

Reageer