Skip to main content

Sinds enige weken kan men mij niet verstaan. Terwijl dat toch de bedoeling ing is van mijn abbonnement. 

Wat kan er gebeurt zijn?

Graag hulp. 

Hi @mvschuylenburg,

Welkom op onze community en wat vervelend dat je een slecht bereik ervaart! 

Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij kunnen samen met jou een stappenplan doorlopen om na te gaan hoe je bereik verbeterd kan worden. Daarnaast kan je via onze dekkingskaart het netwerk op je locatie controleren. 
Wat daarnaast ook kan helpen is je simkaart in een ander toestel proberen om te kijken of je dan wel goed kunt bellen. Laat je de uitkomst tijdens je gesprek met onze klantenservice weten?

Groetjes,

Lisa


Dekking is in orde. 

Ik begrijp niet goed hoe ik met comunity moet omgaan. Alleen via deze mail zie ik het antwoord. 

Ik zal bellen met de klanten service. Als ik het telefoonnummer kan vinden. 

Dank u. 


Hi @mvschuylenburg,

Telefonisch contact is zeer zeker handig in dergelijke gevallen, op deze pagina kan je alle mogelijke manieren van contact terugvinden.


Reageer