Beantwoord

Slechte dekking geen service op thuislocatie sinds enkele weken, elders prima


Hallo,

Ik heb een I phone 7, de dekking volgens de kaart in onze omgeving moet prima zijn. Dat was die ook tot een paar weken terug. 

Nu krijg ik met regelmaat ‘geen service’ als melding of er is 1 streepje G4 en soms G3. En dan wordt tijdens het bellen de verbinding heel slecht en valt die zelfs weg, ook als ik buiten ga staan bellen.

 

Alle opties zijn uitgeprobeerd en gecontroleerd. Niets helpt. De Klantenservice wil nu weer eenzelfde onderzoek doen dat al gedaan is en waar niets uitkomt.

Hebben meer mensen dit? Ik gebruik de telefoon ook zakelijk en dat is nu wel heel erg vervelend. Zeker met het thuiswerken. Op andere locaties in binnen en buitenland herik geen probleem. Mijn vrouw heeft een Mortorola telefoon en heeft hetzelfde.

icon

Beste antwoord door Charlie 2 August 2022, 09:19

Bekijk origineel

11 reacties

By the way we hebben 4 abonnementen waar dit voor geldt alle met een andere telefoon. :-( 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @RobGroen,

 

Vervelend dat jullie allen deze problemen ervaren! 

 

In dit topic beantwoord ik een soortgelijke vraag. Ik raad je daarom aan daar een kijkje te nemen. 

 

Hopelijk zijn jullie snel weer bereikbaar!

 

Groet, Charlie

Simpel

Uh ja en we wonen in Arnhem

Dat hebben we al weken geleden doorgenomen. En jullie blijven maar met dezelfde vragen en geen oplossingen komen. Ik word hier echt een beetje kriegel van. Iedereen doet zijn best met steeds weer dezelfde vragen en hetzelfde onderzoek maar ondertussen komen we geen stap verder.

We kunnen het niet oplossen is ook een antwoord ipv in kringetjes draaien. Dan kunnen we het contract beëindigen en gaan we over naar een andere aanbieder.

Graag snel helderheid en actie vanuit SIMPEL!

 

Groet Rob Groen

Reputatie 3
Badge +8

Hi @RobGroen,

 

Via de community kan ik geen abonnementsgegevens inzien en/of opvragen. Ik moet je daarom sowieso vragen om opnieuw contact op te nemen met de klantenservice om je verder te kunnen helpen. Zou je dit willen doen?

 

Alvast bedankt. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Heb ik gedaan :-) en zij komen steeds met dezelfde vragen en onderzoeken die niets opleveren en ondertussen ben ik thuis al drie weken heel slecht bereikbaar. Erg vervelend. Zelfs als ik buiten sta wordt de verbinden af en toe verbroken...

Reputatie 3
Badge +8

Hi @RobGroen,

 

Kun je dan het contactformulier invullen en naar mij verwijzen? Dan kijk ik of er een andere oplossing is.

 

Groet, Charlie

Simpel

hier hetzelfde probleem ergens anders wel vol bereik. tot een half jaar geleden vol bereik hier nu 3 telefoons met simpel geen tot nauwelijks bereik .na 3 keer met simpel contact te hebben gehad blijven ze maar met de standaard vraag komen dat ik de simkaart in een andere telefoon moet stoppen.echt de naam doen ze eer aan echt simpel.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Wouter.,

 

Vervelend dat je nog steeds problemen ervaart!

 

Onze klantenservice doorloopt een stappenplan met je, zodat wij een onderzoek kunnen starten naar de problemen. Daarvoor is ook deze test een vereiste. Ik wil je dan ook vragen deze uit te voeren en de uitslag door te geven aan de klantenservice.

 

Hopelijk ben je snel weer bereikbaar! 

 

Groet, Charlie

Simpel

beste charlie 

 

dat heb ik al 2 keer aangegeven 1 keer per telefoon en 1 keer per mail dat ik sinds vorige week een andere nieuwe telefoon heb van een ander merk en daar is hetzelfde probleem mee.en nog krijg ik het stappenplan van doe de simkaart in een andere telefoon.simpel  moet gewoon toegeven dat hun dekkingskaart niet klopt.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Wouter.,

 

Mogelijk zijn de problemen op het netwerk nog niet bekend. Ik wil je daarom vragen een aantal voorbeelden aan te leveren, zodat wij een onderzoek kunnen starten.

 

Hopelijk is er snel een oplossing en ben je weer bereikbaar! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer