Beantwoord

slechte ontvangst en gesprekskwaliteit

  • 13 February 2020
  • 10 reacties
  • 858 Bekeken

Laatste tijd kan ik geen normaal gesprek meer voeren. Ze horen mij niet of ik val weg. Waar ik ook ga staan, welke ruimte maakt niet uit.

Waar ligt dit aan? 

icon

Beste antwoord door Alexandra 17 February 2020, 12:53

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hai @Elina

Klopt het dat je gesprekken wegvallen in/rondom jouw huis? In dat geval kan je het beste je dekking hier controleren. Als je dekking niet overeenkomt met de dekkingskaart kan dit antwoord van mijn collega Astrid je vast verder helpen.

Succes!

Groetjes, Alexandra

bijna 2 jaar dit simpel abo

andere mensen merken op, dat ik steeds wegval, of ik nu binnen of buiten sta, geen verschil!

Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb nu maar een nieuwe simkaart besteld en dan maar hopen dat het is opgelost. Word een dure grap zo want heb ook al een andere telefoon aangeschaft omdat we dachten dat dat het probleem was...

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @Miek en @Nathalie Doll!

Spijtig om te lezen dat jullie allebei verbindingsproblemen ervaren. Ik raad jullie aan om het hierboven gegeven antwoord van mijn collega Alexandra op te volgen en eventueel een kijkje te nemen in het door haar genoemde topic.

Groetjes,

Phil

Hi,

Ik heb sinds paar dagen  af en toe slechte telefoon verbinding.

ALs iemand mij belt of bel ik iemand, kan hij/zij mij niet goed horen. 

Ik hoor haar/zijn stem ook met ruis.

Weet iemand hoe het komt?

Het is best vervelend bij een zakelijke gesprek.

 

Met vriendelijke groet,

Hamed 

Hi @hamedny,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je telefonisch slecht verstaanbaar bent. 

Heb je de dekkingskaart al bekeken? Hier kan je inzien hoe de dekking op jouw (thuis)locatie is. 
Daarnaast wil ik je vragen om de simkaart in een ander toestel te testen. Zo kunnen we 100% uitsluiten dat de storing niet wordt veroorzaakt door het toestel zelf. 

Mocht het probleem na het opvolgen van de bovenstaande stappen niet verholpen zijn, dan wil ik je vragen om contact met ons op te nemen. 

Indien wij dit telefonisch dan niet voor je kunnen oplossen, zullen wij hiervoor een onderzoek starten. 

Groet,

Lisa

Hi,

Ik heb inmiddels met servicesdesk gesproken.

Er is een storing bij ons in de beurt en het zou in het weekend opgelost moeten zijn.

 

groetjes

Hamed

Hi @hamedny

Bedankt voor jouw terugkoppeling en fijn dat je met onze klantenservice hebt gesproken. 

Wij doen ons best om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen, en hopen dat je snel weer optimaal gebruik kan maken van ons netwerk! 

Groet,

Lisa

 ik heb slechte gesprekskwaliteit  er is voor zowel mij als degene die ik bel veel ruis en ruisend water/ echo geluid . De dekkings kaart geeft geen problemen in Assen .

 Heb de stappen die genoemd  zijn al ondernomen maar geen resutaat.  inmiddels een nieuwe sim kaart besteld , kijken of dat gaat werken.   

Groet 

jan 

Reputatie 4
Badge +8

 ik heb slechte gesprekskwaliteit  er is voor zowel mij als degene die ik bel veel ruis en ruisend water/ echo geluid . De dekkings kaart geeft geen problemen in Assen .

 Heb de stappen die genoemd  zijn al ondernomen maar geen resutaat.  inmiddels een nieuwe sim kaart besteld , kijken of dat gaat werken.   

Groet 

jan 

Hi Jan,

Vervelend dat je verbindingsproblemen ervaart. Laat het ons gerust weten indien de nieuwe simkaart geen uitkomst is. Ik raad je dan wel aan om dat via onze klantenservice te doen, dan pakken we je abonnement erbij. 

Reageer