Beantwoord

slechte ontvangst in huis

  • 28 October 2019
  • 5 reacties
  • 630 Bekeken

In huis heb ik geen 4G ontvangst, hoogstwaarschijnlijk omdat bij mij in huis triple glas met nieuwe kozijnen zijn geplaatst. Ik heb een Motorola Moto G5, maar daar lig het niet aan, omdat andere toestellen met andere providers ook dit probleem hebben.

Met mijn IPhone van het werk met een andere provider heb ik dezelfde problemen, maar deze kan je instellen op bellen via internet.

Kan dit ook met mijn Simpel abonnement.

Groet Peter

 

icon

Beste antwoord door Sanne 29 October 2019, 09:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi Peter,

 

Wat vervelend dat je thuis slecht bereik ervaart. Zelf geef je al aan dat andere providers hetzelfde hebben, isolatie van de woning kan in dit geval goed de boosdoener zijn.

 

Wij hebben op dit moment nog geen bellen via mobiel internet (VoLTE) of via wifi (Vowifi). Gaan we dit wel introduceren, dan komt het uiteraard op de website te staan en informeren we klanten. 

 

Groet, Sanne

Hallo Sanne,

Dank je wel voor jou antwoord. Ik ook wel eens gehoord dat het mogelijk is met een buitenantenne en een binnen antenne welke met elkaar middels draad en evt. versterker verbonden zijn,

Kan jij mij hier eventueel iets over vertellen en wat een goede is

Groet Peter

 

Reputatie 3
Badge +7

Hi@wpbosch , er bestaan inderdaad zogenaamde GSM versterkers. Deze werken inderdaad vaak middels een binnen- en buitenantenne.

 

De prijs varieert sterk, van enkele tientjes tot honderden euro’s. Daarbij is het gebruik niet zomaar toegestaan.

 

Groetjes, Sanne

Reputatie 1

Hier ook iets raars binnenshuis met wifi aan krijg ik 2 streepjes ontvangst doe ik wifi uit klimt ie tot 4 streepjes ook bij simpel 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Laziz Abarchan,

 

Dat kan kloppen! WiFi kan namelijk het signaal van het netwerk verstoren. Eventueel kan dit opgelost worden door het voLTE in te schakelen. Dit dienen wij intern te doen, dus ik wil je hiervoor vragen even contact op te nemen met de klantenservice. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer