Beantwoord
Slechts 4x overgaan dan afsluiten.
Hallo techneuten,graag wil ik weten of het aantal keren dat mijn mobiel overgaat voordat men afgesloten wordt, verlengd kan worden, daar ik dikwijls te laat ben met opnemen.
Beste antwoord door Sanne
Hallo Twammes,
Welkom op onze community!
Het is mogelijk om jouw telefoon langer over te laten gaan. De overgangstijd wordt ook wel rinkeltijd genoemd. De rinkeltijd staat standaard ingesteld op 20 seconden. Deze kan je verlengen tot 30 seconden. Het verlengen van de rinkeltijd kan door via jouw telefoon te bellen naar de volgende code:
* * 61 * +31624 [06-nummer]*11*[Aantal seconden]#
Neem de code over zonder spaties. Bij [06-nummer] vul je jouw mobiele nummer in, zonder de haakjes. Bij [Aantal seconden] vul je het aantal seconden in. Dit kan maximaal 30 seconden zijn.
Groetjes, Sanne
Bekijk origineelWelkom op onze community!
Het is mogelijk om jouw telefoon langer over te laten gaan. De overgangstijd wordt ook wel rinkeltijd genoemd. De rinkeltijd staat standaard ingesteld op 20 seconden. Deze kan je verlengen tot 30 seconden. Het verlengen van de rinkeltijd kan door via jouw telefoon te bellen naar de volgende code:
* * 61 * +31624 [06-nummer]*11*[Aantal seconden]#
Neem de code over zonder spaties. Bij [06-nummer] vul je jouw mobiele nummer in, zonder de haakjes. Bij [Aantal seconden] vul je het aantal seconden in. Dit kan maximaal 30 seconden zijn.
Groetjes, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.