Ik stuur sms jes naar Nederland se 06 nummers van mijn Tante. Zij heeft lebara prepaid sim ik stuur ook naar nummee van mijn vrouw. Zij heeft Abonnement nummer bij youfone en deze worden gerekend
En zij gaan nief af van mijn bundel.
Extra kosten zijn 15 euro
Hoe kan dat Er gaat iets niet goed bij simpel
Klantnr xxxxx
Grotjes Car
Beste antwoord door Houscouss
Hoi @Dellon1980,
Je klantnummer had je gedeeld op een publieke platform, om je privacy te beschermen halen wij de persoonlijke gegevens weg. Omdat dit om een specifieke situatie gaat, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Er kan dan worden gekeken waar de extra kosten vandaan komen en waardoor het komt dat je niet kan sms’en vanuit je eigen bundel.
Je klantnummer had je gedeeld op een publieke platform, om je privacy te beschermen halen wij de persoonlijke gegevens weg. Omdat dit om een specifieke situatie gaat, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Er kan dan worden gekeken waar de extra kosten vandaan komen en waardoor het komt dat je niet kan sms’en vanuit je eigen bundel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.