Beantwoord

SMS komt sinds 2 weken niet aan

  • 4 April 2024
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Sinds 2 weken komen SMS niet meer aan op mijn telefoon. Ik gebruik een Nokia 8110. Dit zorgt er voor dat ik niet meer op 2FA services kan inloggen. Ik woon gewoon in Nederland dus ben rechtstreeks op het Simpel netwerk verbonden.

icon

Beste antwoord door Korenn 12 April 2024, 22:33

Bekijk origineel

5 reacties

De suggestie van de knowledge base:

werkt niet, resulteert alleen in een generieke error.

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Korenn

Vervelend om te lezen dat je geen sms'jes ontvangt. Heb je al geprobeerd om jouw toestel opnieuw op te startten? Een simpele herstart doet soms wonderen! 
Mocht dit niet hebben geholpen, dan raad ik je aan om de simkaart, indien mogelijk, in  een ander toestel te testten. Mocht je in een ander toestel ook problemen ervaren, dan raad ik je graag aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij nog een aantal andere dingen kunnen uitproberen. 

Hopelijk is het probleem snel opgelost! 

Ik wens je een fijne dag! 

Groet, Noor 
Simpel

Hi @Korenn

Vervelend om te lezen dat je geen sms'jes ontvangt. Heb je al geprobeerd om jouw toestel opnieuw op te startten? Een simpele herstart doet soms wonderen! 
Mocht dit niet hebben geholpen, dan raad ik je aan om de simkaart, indien mogelijk, in  een ander toestel te testten. Mocht je in een ander toestel ook problemen ervaren, dan raad ik je graag aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij nog een aantal andere dingen kunnen uitproberen. 

Hopelijk is het probleem snel opgelost! 

Ik wens je een fijne dag! 

Groet, Noor 
Simpel

 

Nou zeg, ik nam aan dat “opnieuw opstarten” een vorm-antwoord was, maar voor de compleetheid toch even geprobeerd - en nou komen sms-jes weer aan. Blijkbaar had ik mijn telefoon al meer dan een maand niet uit gehad.

Bedankt!

Reputatie 6

Heey @Korenn 

Het is voor de werking van een telefoon goed om hem elke dag een tijdlang uit te laten staan. 

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Korenn, fijn om te lezen dat het is opgelost met de heropstart! 😁

Groetjes, Noor 
Simpel

Reageer