Beantwoord

SMS van Obvion komen niet binnen, zou vaker voorkomen

  • 4 May 2020
  • 4 reacties
  • 311 Bekeken

Hypotheekverstrekken Obvion gebruikt een SMS controle bij inloggen. Ik heb het al diverse keren geprobeerd maar deze SMS komen niet binnen.
Uiteindelijk Obvion gebeld, het zou vaker voorkomen bij klanten met een Simpel telefoon abonnement.

Is dit bekend? Filtert Simpel deze SMS ten onrechte?

Ik heb mijn telefoon en abonnement instellingen gecontroleerd. Die staan goed. Andere SMS komt wel gewoon binnen.

icon

Beste antwoord door Phil 6 May 2020, 11:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @KNed!

Goed dat je het aangeeft. Zo te lezen zijn het redelijk specifieke sms berichten, echter filteren wij dat soort berichten niet. Ik adviseer je om contact met ons op te nemen zodat we met je mee kunnen kijken en specifieke gegevens in kunnen zien.

Groetjes,

Phil 

Is het gelukt? Want ik zit met hetzelfde probleem en Obvion verwijst mij door naar simpel en simpel wimpel mij ook af. 
dus graag hoor ik iemand die met een oplossing kan komen 

Ik had helaas hetzelfde geëmmer. Filteren doet Simpel wel want Simpel ziet Obvion kennelijk als een ‘premium SMS-dienst’. Wat je moet doen is naar mijn simpel gaan, instellingen, en dan Premium sms-diensten gebruiken op ‘aan’ zetten. Jammer, kostte wat tijd om dit uit te vogelen.

 

 

Dank je wel Mibo. Ik ga het proberen. Jammer dat Simpel dit niet aangeeft als oplossing. 😬

Reageer