Beantwoord

SPOED - kan niet bellen/gebeld worden

  • 11 March 2019
  • 2 reacties
  • 534 Bekeken

Badge
Hallo simpel,

Ik heb een abbonement bij jullie en nu probeer ik de huisarts te bellen met hartproblemen alleen heb ik GEEN netwerk.

EN NU? Moet ik dan maar 112 bellen voor een ambulance? De kosten zijn voor jullie dus wil een spoedige reactie.

Groet teleurgestelde klant.
icon

Beste antwoord door Robert 11 March 2019, 14:43

Bekijk origineel

2 reacties

Badge
OH WAT MOOI KAN ZELFS GEEN 112 BELLEN!
Reputatie 1
Badge +9
Hi,

Ik zal je even een privé bericht sturen, op de community kunnen er geen klantgegevens gedeeld worden omdat dit openbaar is.
Wel is het zo dat het alarmnummer (112) niet via ons netwerk gaat. Het alarmnummer moet je altijd kunnen bellen, dit staat los van je provider.
Als het ook niet lukt om het alarmnummer te bellen, lijkt het erop dat er iets anders mis gaat.

Gr, Robert

Reageer