Skip to main content

Hoi Simpel-community leden,

Momenteel zit ik bij Lebara, maar door problemen daar met bellen hebben ze mijn contract vroegtijdig stopgezet. Nu ben ik opnieuw naar een nieuwe provider, en zit ik te twijfelen aan Simpel.

Hierdoor weet ik dat 4G bellen (oftewel, VoLTE) echt een ding is dat ik nodig heb. Zodoende ben ik benieuwd naar wat de status is van VoLTE bij Simpel? Is er een mogelijkheid aan de test mee te doen, of is het al in productie?

VoLTE is voor mij dus nodig om naar Simpel over te stappen.

Bij voorbaat dank.

Hi @Wouter0100,

 

Wat leuk dat je overweegt naar ons over te stappen! 

 

Wij rollen het bellen via internet (VoLTE) langzaamaan uit voor al onze klanten. Hier kun je dus naar vragen bij onze klantenservice wanneer het abonnement is geactiveerd. 

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer