Skip to main content
Nu heb ik al jaren een sim-only van jullie, alles prima.

Ik heb ook een prepaid van jullie: Nu berichten jullie mij dat deze per 1 aug 2019 komt te vervallen.

Waarom betaal ik nog eens 20€ aansluitkosten als ik overstap van me prepiad naar sim-only?

Dit is niet fair omdat ik genoodzaakt ben om een sim-only te pakken. Ergens anders heen wil ik niet want ik heb hele goede ervaringen met simpel sim-only.



mvg, adheimar
Hoi en welkom op de community!



Ik kan me voorstellen dat je dat niet fair vind. Wij rekenen administratiekosten omdat er verschillende processen zijn waarbij we kosten maken. Denk hierbij aan het aan het verwerken en registreren van je bestelling, het aanmaken en optimaliseren van de simkaart en het verwerken van je telefoonnummer.



Veel plezier op de community en ik hoop dat je toch voor Simpel kiest.



Groetjes Joachiem
Bedankt voor je reactie Joachiem,



Ik snap wel dat er kosten gemaakt worden, maar om een klant te houden die noodgedwongen over moet stappen om te blijven, mag er wel iets tegenover staan. (principe)

Maar we wachten af wat Juli voor acties brengt.



Groet, adheimar

Reageer