Beantwoord

Telefonisch keuze menu bij bedrijven werkt niet.

  • 15 September 2022
  • 3 reacties
  • 524 Bekeken

Ik merk dat als ik bel met bedrijven b.v. NS , belastintelefoon etc. die een keuzemenu hanteren dit niet werkt, het vreemde is als ik bijvoorbeeld de voicemail bel het wel werkt. heb ik een instelling verkeerd staan ?

icon

Beste antwoord door Charlie 16 September 2022, 11:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Cameraman,

 

Wat vreemd dat dit niet werkt!

 

Soms dien je het hele menu af te luisteren voordat je een keuze kunt invoeren. Ik wil je dan ook vragen eens te kijken of dit de oplossing is. 

Zo niet, kun je dan contact opnemen met onze klantenservice? Zodoende kunnen wij een aantal stappen met je doorlopen.

 

Groet, Charlie

Simpel

Bedankt voor de reacties het probleem is gedeeltelijk opgelost, ik gebruikte de simkaart in een senioren telefoon dit is een vaste telefoon via een sim kaart, het blijkt te maken te hebben met het verzenden van een DTMF of FSK signaal en volgens mij werkt Simpel met het FSK signaal deze telefoon heeft alleen DTMF. De meeste mobile telefoons kunnen beide systemen aan, heb de sim nu in een mobiel gedaan en nu werkt het wel.

 

Sorry voor de late reactie,

 

Groet Frank

Reputatie 2
Badge +7

Hey @Cameraman,

Ah fijn dat je een simkaarttest hebt uitgevoerd!

Dan weten we waar het probleem ligt. Wel jammer als je hierdoor een nieuw toestel moet gebruiken!

Mocht je verdere vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je ons en de Community te vinden! ;)

Fijne middag!

Groetjes, 

Janine, Simpel

Reageer