Hallo. Sinds enkele dagen simpel. Nu is het zo dat de telefoon bij een nummer van een bekende van mij niet overgaat maar ik krijg wel voicemail. Telkens weer bij dit nummer. Bij andere nummers lijkt t tot nu toe goed te gaan
telefoon gaat niet over maad wel voicemail
Beste antwoord door Phil
Goedemiddag
Allereerst welkom bij Simpel!
As ik je bericht goed begrijp bel je dus uit naar iemand die je kent en gaat de verbinding daarbij niet over maar krijg je direct zijn of haar voicemail te horen en heb je dit enkel bij die persoon?
Het feit dat je het alleen bij die persoon hebt en niet bij meerdere personen is positief, dat betekent namelijk dat de simkaart en het netwerk naar behoren fungeren. Heb je eventueel bij die andere persoon gecheckt of hij of zij problemen met zijn/haar netwerk ervaart of bijvoorbeeld onbereikbaar is geweest doordat het toestel op stil heeft gestaan?
Indien je het toch bij meerdere mensen ervaart of de verbinding van de andere persoon helemaal in orde is, kan je contact met ons opnemen. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we verder naar andere oorzaken.
Groetjes,
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.