Skip to main content
Vraag

Verbinding tijdens bellen met andere iPhone's wordt telkens verbroken

  • June 26, 2026
  • 0 reacties
  • 1 Bekeken

Sinds anderhalve week wordt, telkens als ik bel met iemand anders die ook een iPhone heeft en abonnement bij Simpel of Odido heeft, de verbinding na een paar minuten verbroken.

We hebben het toestel al meerdere malen opnieuw opgestart;

Netwerkverbinding hersteld;

Simkaart is vanuit Simpel gereset;

Toestel in vliegtuigmodus gezet;

En er is nu een nieuwe simkaart onderweg.

Omdat meerdere personen in mijn omgeving hier last van hebben, denk ik niet dat het zozeer aan het toestel (is van oktober 2025) of de simkaart (is van september 2025) ligt, maar dat de oorzaak bij Simpel of Odido ligt.

Weet iemand hier een oplossing voor?