hallo, sinds 2 weken gebeurt het regelmatig dat ineens de verbinding wordt verbroken.Mijn toestel is een nieuwe Samsung Galaxy A70.en alle gegevens zijn door een medewerker van "belsimpel.in hun winkel overgezet vanaf mijnGalaxy S5 neo naar mijn nieuwe A70.
Via contact met Simpel.nl zijn door hen alle relevante instellingen opnieuw geinstalleerd.
Wie weet raad om het verbreken van die telefoongesprekken te voorkomen.
met groet, John
Bladzijde 1 / 1
Hoi John.
Had je dit probleem ook met je vorige telefoon want dat haal ik niet uit je vraag.
Om uit te sluiten dat je geen toets(en) aanraakt tijdens het bellen, je telefoon heeft daarvoor een proximity sensor die zorgt dat dat niet gebeurt.
Scherm wordt beveiligd, gaat "uit".
Heb je als eenvoudige manier van testen de telefoon al gebruikt via de luidspreker ingeschakeld zodat je hem op afstand houdt van je hoofd.? Of bijvoorbeeld met (bedraad/draadloos) oortjes met microfoon de gesprekken te voeren?
Misschien zijn er obstakels in de buurt die voor een minder stabiele verbinding zorgen.
Is het OS geüpdatet?
Had je dit probleem ook met je vorige telefoon want dat haal ik niet uit je vraag.
Om uit te sluiten dat je geen toets(en) aanraakt tijdens het bellen, je telefoon heeft daarvoor een proximity sensor die zorgt dat dat niet gebeurt.
Scherm wordt beveiligd, gaat "uit".
Heb je als eenvoudige manier van testen de telefoon al gebruikt via de luidspreker ingeschakeld zodat je hem op afstand houdt van je hoofd.? Of bijvoorbeeld met (bedraad/draadloos) oortjes met microfoon de gesprekken te voeren?
Misschien zijn er obstakels in de buurt die voor een minder stabiele verbinding zorgen.
Is het OS geüpdatet?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.